Miksi ihmiset ei ymmärrä, että PS:n väkivaltaisuudet ovat yksittäistapauksia?
Ja esim. Turtiainen erotettiin myöhemmin puolueesta ja Matti Putkonen oli tapahtumahetkellä vielä demari.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Hakkarainenkin pahoinpiteli kännissä edustajakollegoitaan (naisia).
ÄIÄ! ÄJJJJÄ!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ymmärrä?
No, teillähän näitä yksittäistapauksia on vallan jatkuvalla syötöllä...
Epäasiallista käyttäytymistä, väkivaltaa, ampuminen nyt sitten vielä päälle päätteeksi!
SUOMEN KANSA ON KYLLÄ ÄÄNESTÄNYT....
KUKA NÄITÄ ÄÄNESTÄÄ, MILLÄ IHMEEN PELILLÄ NÄITÄ ON PÄÄSSYT EDUSKUNTAAN TAI MINNEKÄÄN MUUALLEKAAN YHTEISKUNNAN ASIOISTA PÄÄTTMÄÄN!
Teillä on yks eu:ssa, josta sanotaan, ettei se ole tehnyt siellä yhtään mitään.
Teillä on näitä jotka leikkivät kakaramaisesti erilaisilla kyseenalaisilla symboleilla.
Teillä on näitä kun kirjoittelevat julkisuuteen tökeryyksiä toisten tekemisiin kommentteina, kuten nyt eräskin surunvalittelu.
Teillä on näitä kun saavat syytteitä uhkailuista ja väkivallasta.
Teillä on ministereitä, joiden taitoa ja osaamista kyseenalaistetaan todella vahvasti.
Teillä on ammuskeluta
Incelit.
Kas kummaa, muilla puolueilla ei vastaavia "yksittäistapauksia" ole vuosikymmeniin ilmaantunut!
Väessä vikaa... ja äänestäjissä!
Ei velhetti! Ja luvallinen.....S....tanan nolo juttu! Mun isän kuoleman jälkeen poliisi soitteli mulle.....Missä on isäsi virka-ase!??? Ei ollu panoksia. Ja ne säilytettiin aina eri paikassa. Löytyi onneksi. Panoksia siihen ei ollut. Isää hävettäisi jos eläisi. No, mä vaikka häpeän sitten hänen puolestaan.
Ja taitamattomuus!