Kerro salaisuus
Olen viettänyt puolisoni ystävän kanssa yhteisen viikonlopun ennen kuin tapasin puolisoni. Hän ei tiedä tästä.
Kommentit (3)
Olin jumissa kokonaisen viikonlopun lukkojen takana vuokramökissä lapissa tuntemattoman siiderivalaan pudotettua avaimet löytymättömiin. Ulkona oli -10 astetta pakkasta ja oli pakko hakea ruumiinlämpöä tästä naisesta, että selvittiin.
Myöhemmin kaverini meni tämän valaan kanssa naimisiin, hirvittää kaverin puolesta miten se kestää niitä valtavia karvasia luomia sen kaulassa.
Kun olin teini ja pyrin yhteen saunaan muiden luokse paniikissa, koska olin jäänyt lukkojen taakse ulos. Yhtäkkiä siinä ihan lähellä Treen kaupungin metsässä alkoi puska (lyhyet puut, pensaat) liikkua edes takaisin epäluonnollisesti, kuin Matrixissa konsanaan. Kuin joku olisi pelotellut. Ulkona ei ollut ketään ja ihminen ei niitä niin saisi liikuteltua (oli usea puu), eikä siellä ollut hirvieläimiä. Ihmisiä ei näkynyt siinä. Mitään pyörrettä ei ollut, ei tuullut lainkaan. 90-luku ja itäpuoli kaupungista. Olin aiemmin huutanut muita avaamaan oven ja kolkutellut. Lähellä oli sairaala-aluetta ja metsiä.
Sanna Marinin jauhojengissä oli mukana useita Katiskan yhteydessä mainittuja hahmoja.