Ulkomaille yksin rentoutumaan 4 pv:ksi?
Eli ei ole ystävää kenen kanssa sopisi vapaat yksiin. Mies ei halua lähteä ja olen 7 vuotta ollut kotona. Aijon lähteä tämän vuoden puolella vielä.
Mutta minne? Onko kukaan käynyt noilla kaupunki lomilla? Ajatuksena on shoppailua, kiertelyä, mukava hotelli ja ihania ravintoloita.
Uskon että yksin pärjään. Englanti on vahva. Mutta saisi olla turvallinen paikka ja miksi ei nuorekas?  Ja mielellään suht edullinen.
Ajatuksia?
T:  30 v
Kommentit (6)
Mä menisin Roomaan, ihan ehdottomasti!
olen ollut jo viimeisen kahden vuoden aikana kolme kertaa viikonloppulomalla lontoossa. hyvät julkiset, edullisia hotelleja keskustan lähistöllä, uskomattoman hyvät shoppailumahdollisuudet, ja halpa punnan kurssi. löytyy taidemuseoita ja upeaa teatteria, kauniina päivänä kaupunkikävelykin on elämys.
nähtävää ja koettavaa riittää, samoin shoppailu on monipuolista. Läntisen Euroopan halvin kaupunki. Ja bussiverkko on erittäin kattava eli metroa ei tarvitse ilta/yöaikaan käyttää (yksinäiselle naiselle tärkeä juttu).
Edullisesti pääset mm. Ryanairilla Tampereelta. Mä olin joulukuun alussa Bremenissä. Sinne menin juuri joulumarkkinoiden vuoksi. Ihana tunnelma! Shoppailumahdollisuuksia, ihana vanhakaupunki, hotelleja löytyy vaikka minkä tasoista, ravintoloita....
Nyt oon kahtonut, että pääsee jopa alle 30 eurolla, kun valkkaa vähähän päivämääriä.
Pärjäät englannilla, kaupunki on siisti ja turvallinen. Shoppailumahdollisuuksia tosiaan löytyy - eikä välttämättä niitä kalliimpia. Ja jos et halua ostella , niin katukahvilassa istuskelu ja ihmisten tuijottelu onnistuu mainiosti. niitä kahviloita piisaa.