Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomikuvaa rakennetaan niin eri tavoin poliitikkojen toimesta. Marin Voguen kannessa ja Vornanen päässee alibin kanteen.
😂😂😂😂
Timo on jo päässyt ainakin netti-Alibiin.
https://alibi.fi/uutiset/kansanedustaja-timo-vornanen-kiukustui-mediall…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tosi pettynyt Vornasen tiedotteeseen. Ei minkäänlaista katumusta tai pahoittelua, anteeksipyynnöstä nyt puhumattakaan. Aika törkeää tuollaisen teon jälkeen.
Et ollut. Olit tosi iloinen että sait lisää aiheita silakointiisi kun saman jankkaaminen on käynyt jo ensimmäisen 50 sivun kohdalla puuduttavan tylsäksi.
Toisin kuin ne persujen tuhannet Marin tanssii öyhötysketjut. Eka puolustuspersu näköjään heräilee krapulassa, aika väsynyttä, lähetä nyt se Marinin tanssivideo taas.
Huomaan lukevani ketjun postauksia helpottuneena. Vornasen käytös on vaikuttanut turvallisuudentunteeseeni negatiivisesti. Hesarissa oli hyvä kommentti, kuinka Vornanen on yhdellä teollaan iskenyt kahteen instituutioon, johon suomalaiset uskovat: poliisi ja kansanedustuslaitos.
Perustelihan Timo. Hänellä on erityislupa kantaa epätavallista asetta ladattuna taskussa, uhkailla humalassa random ihmisiä ja ampua vaarallisesti katukiveykseen. Koska 10 vuotta sitten kotipuolessa joku tuntematon toinen baarikärpänen uhkasi häntä ja hänen tytärtään heidän baaritappelunsa aikana, eikä muistanut seuraavana päivänä koko juttua. Erityisluvan saa vain erityisen tärkeä ja viisas henkilö. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tosi pettynyt Vornasen tiedotteeseen. Ei minkäänlaista katumusta tai pahoittelua, anteeksipyynnöstä nyt puhumattakaan. Aika törkeää tuollaisen teon jälkeen.
Et ollut. Olit tosi iloinen että sait lisää aiheita silakointiisi kun saman jankkaaminen on käynyt jo ensimmäisen 50 sivun kohdalla puuduttavan tylsäksi.
Ja sata sivua myöhemmin tylsyydestä huolimatta sinä edelleen viihdyt täällä edelleen jankkaamassa. Jännää😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten luet kommentteja?
Minun mielestäni Vornasessa ja edesmenneessä Halmeessa on yllättävän paljon ulkonäöllistä yhteneväisyyttä.
Vornanen luuli, että pääse maistamaan 18-19 vuotta vanhaa piparia ja hermostui luonnollisesti kun häntä oltiin ajamassa pois apajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomikuvaa rakennetaan niin eri tavoin poliitikkojen toimesta. Marin Voguen kannessa ja Vornanen päässee alibin kanteen.
😂😂😂😂
Minfossakin on ketju Vornaselle.
T. V.:n kanta V. P.:n Ukrainan invaasioon?
Vierailija kirjoitti:
Toimittajilla taitaa olla se harhaluulo että heillä on valta määritellä joka sana uudelleen tarpeen mukaan. Fakta ei ole sellainen jossa esität asian täysin vääristyneellä tavalla ja samalla "unohdat" kertoa muut siihen vaikuttavat asiat. Ihan vaan tiedoksi sinne hesariin. Eikä se, että itse uskot olevasi oikeassa todista että olet oikeassa.
Sellaista vaikuttavaa seikkaa ei olekaan mikä vapauttaisi Timon vastuustaan. Johan sen on sanonut puoluetoverit, äänestäjät ja poliisin johtokin että Timon selitykset ei nyt kelpaa.
Olisit vaan ihan rehellisen ja sanot että teitä Persuja aina harmittaa se ettei teillä ole valtaa sanella mitä ja miten media teistä uutisoi ja miten kansalaiset teistä puhuu. Kansalla on kuitenkin oikeus tietoon ja keskusteluun, ja median työ on pitää päättäjät vastuussa tekemisistään kysymällä joskus myös niitä vaikeita kysymyksiä ja uutisoimalla epämiellyttävistä aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Alexander ei-ole-minun-ongelmani Stubb
Petteri mä-olen-nyt-lomalla Orpo
Riikka katsotaan-vuosien-kuluttua-tuomio Purra
Jussi en-muista-informoineeni Halla-Aho
Tällaiset ihmiset ns. johtaa Suomea kriiseissä. Kuvitelkaa mikä meno jos Putin hyökkäisi.
Juu, kyllä nyt tarttis laittaa jalalle yleinen liikekannallepano. Ei tästä persun kännäämisestä muuten selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Vornasessa ja edesmenneessä Halmeessa on yllättävän paljon ulkonäöllistä yhteneväisyyttä.
Ainakin yhtä daijuja
Never go to a bar with a gun!
Vierailija kirjoitti:
Minua ei yhtään naurata nämä Orpon yllättymiset. Järkyttää, kuinka kulissipääministeri voi olla kaikesta noin zaatanan pihalla!!!
Kumma ettei Orpo reagoinut jo aikaisemmin! Esim. presidentti Stubb reagoi asiaan jo lauantaina. Tieto ei muka kulkenut ja asia on ollut valtakunnan uutisissa koko ajan! Oliko Orpo itsekin viihteellä vai oliko puhelin unohtunut kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
Minfossakin on ketju Vornaselle.
😂🤣😅 Tämä senkun leviää.👍👍
Kohta varmaan viihteellä käyminen luvanvaraiseksi. No nyt lyödään Vornasta oikein kunnolla. Kaikki tuki Vornaselle tässä hyödyttömässä näytelmässä. Kunnon suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vornanen luuli, että pääse maistamaan 18-19 vuotta vanhaa piparia ja hermostui luonnollisesti kun häntä oltiin ajamassa pois apajilta.
Normaalia urosten sarven kalistelua. Pikku paini, munan esittely (aseen kanssa heiluminen) ja naaraat palkintona. Kumpikin ukko oli kiimainen ja aggressiivinen. Vornasen nupin pillunhimo sekoitti niin että alkoi ammuskelemaan. Ilmeisesti hän ei kestänyt tappiota tässä soidimenossa.
Vierailija kirjoitti:
Never go to a bar with a gun!
Never knows what is behind the corner.
Naurettava farssi ja huonosti hoidettu. Taitavalla median käytöllä ja ihan fiksuudella haitat puolueelle ja henkilöille olisi voitu minimoida. Myös Vornaden hyvinvointi loisi kohentunut.
Huomioiden ilmi tulleet naisten metsästykset kapakoissa ja kapakkatappelut herää varteenotettava epäilys, että Vornasella on a-ongelma, joka vaatii hoitoa. Täysin käsittämätöntä, ettei siihen ole puututtu poliisissa eikä persuissa. Tällaisella vielä lupa käsiaseeseen, jota kuljettaa kapakoissa. Iso moka Vornaselta itseltään ja lähipiiristä, joka tiennyt ongelmat, on täytynyt tietää.
Kun kävi miten kävi, olisi eduskunnan puhemiehellä ja persujen pj:lla pitänyt tiedottaa asiasta avoimesti, yhdessä poliisin kanssa. Vornasen vapauduttua keskustelu Vornasen kanssa. Vornaselta tiedote, jossa myöntää mokansansa, pyytää anteeksi ja kertoo hakeutuvansa hoitoon. Ryhmä erottaa Vornasen ek-ryhmästä tai vielä parempi Vornanen itse pyytää eroa ryhmästä ja puolueesta, koska mokasi ja käytös ei vastaa puolueen ja ryhmän arvoja (paljon sympatiaa, persut antaisivat anteeksi ja ura kunnallispoliitikkona saattaisi jatkua myöhemmin).
Ryhdikkäästi Vornsnen pyytäisi itse eroa eduskunnasta. Nyt jää limboon odottamaan tuomiota ja 2/3 enemmistöä. Taakka puolueelle, taakka koko eduskuntainstituutiolle. Taitavasti toimien Purra saisi kulisseissa Vornasen näin toimimaan ja julkisesti sitten täysi tuki ihmisenä Vornaselle, että saisi elämänsä kuntoon, vaikka ura menikin. Näin Purrakin saisi pisteet jämäkästä johtamisesta ja inhimillisyydestä.
Rantanen sisäministerinä: pitäisi olla huolissaan, kun poliisi virkavapaalla tällaiseen syyllistyy. Tarvitaanko poliisissa tukitoimia, onko poliiseilla päihdeongelmia tai mielenterveysongelmia, joita pitäisi tutkia ja hoitaa? Pitäisi Rantasellakin tulla tässä ryhdikkäästi esille.
Oikeusministeri Meri: aselait, onko sjsntasalla, kun tällaista tapahtuu? A-ongelmsisella on lupa käsiaseeseen ja käyttää sitä humalassa kaupungissa.
Pääministeri: puhe kansalle ja rauhoittelu, että asiat tutkitaan ripeästi ja hoidetaan ongelmat.
Eduskunnan puhemies: sama kuin pämi, miten turvataan edustajien turvallisuus, kun ek:ssa aseita, mihin toimenpiteisiin esim tth ryhtyy.
Poliisi: vauhtia tutkintaan, yhteiskunnallisesti niin tärkeä aihe, ettei voida vitkutella. Syyttäjä tutkimaan.
Toimittajilla taitaa olla se harhaluulo että heillä on valta määritellä joka sana uudelleen tarpeen mukaan. Fakta ei ole sellainen jossa esität asian täysin vääristyneellä tavalla ja samalla "unohdat" kertoa muut siihen vaikuttavat asiat. Ihan vaan tiedoksi sinne hesariin. Eikä se, että itse uskot olevasi oikeassa todista että olet oikeassa.