Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 vuotias hottis

Vierailija
26.04.2024 |

Mikä tämä hottis käsite on? Millaisen keski-ikäisen miehen pitää olla että häntä kutsutaan hottikseksi naisten toimesta? Osa kommentoijista on ollut kuitenkin ihan normaalin oloisia naisia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harteikas, litteävatsainen mutta ei mikään rimpula, ryhdikäs, hyväkuntoinen, kapealanteinen, vähintään noin 180 cm, tukka päässä, matalaääninen, fiksu ja hyvätapainen, itsevarma muttei ylimielinen. 

Vierailija
2/4 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itsevarma muttei ylimielinen" on aika veteen piirretty viiva, mutta ymmärrän pointin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harteikas, litteävatsainen mutta ei mikään rimpula, ryhdikäs, hyväkuntoinen, kapealanteinen, vähintään noin 180 cm, tukka päässä, matalaääninen, fiksu ja hyvätapainen, itsevarma muttei ylimielinen. 

Stubb on varattu.

Vierailija
4/4 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tiettyjä tuntomerkkejä... herättää jotain vastapuolessa sille joka kutsuu hottikseksi... kuuma... seksikäs... haluan ton=??? (ei puhetta irtosuhteista)...

Mä luulen että olen luultavasti ollut monelle hottis vielä noin 50 vee... ehkä vieläkin jollekin... naapurinainen, ainakin 15 vuotta nuorempi, sanoi minulle mummelille siis että sä olet kuin pieni tyttönen... (no varmaan - ehkä takaapäin korkkarit jalassa...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän