Tein sämpylöitä ja hinnaksi tuli 1 euro 20 kpl sämpylöitä.
Kaupassa maksaisi ainakin 7 euroa 20 kpl sämpylöitä.
Kommentit (25)
Niin siinä kaupan leipäpussissa on raaka-aineiden lisäksi hinta siitä, että se tehdään sinun puolesta.
Ostit sitten tuotetta tai palvelua niin maksat siitä, etä joku muu tekee sinulle / sinun puolesta jonkin asian
Kyllä itsetehdyt sämpylät on parempia kuin kaupan. Sen lisäksi käsillä tekeminen on terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Laskitko mukaan uuni lämmityksen ja tehdyn työn tuohon? Esim. minun tuntipalkka on 35€ tunti, jos noiden leipomiseen menee se 1 tunti niin on kalliit sämpylät..
Minun palkka onkin 5.90€ päivässä. Ap
Kaupan sämpyläpusseissa on 5 sämpylää ja maksaa 2 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Laskitko mukaan uuni lämmityksen ja tehdyn työn tuohon? Esim. minun tuntipalkka on 35€ tunti, jos noiden leipomiseen menee se 1 tunti niin on kalliit sämpylät..
Höpsispöpsis. Sinun palkkasi on älykkyysosamääräsi perusteella max 9e päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika on rahaa, ei ihme että pysyy köyhänä jos ei tätä tajua.
En ole aikoihin ostanut kaupan sämpylöitä tai leipää. Sen verran kalliita jauhoja niissä käyttävät 😁 Muutamalla eurolla saa pakastimen täyteen hyvää ja maistuvaa terveellistä ilman ylimääräistä suolaa 😋
Olen ajatellut että ostan leipäkoneen. Tuleeko niistä hyvää leipää.
Itsetehdyt on vaan paljon parempia kuin kaupan ja tietenkin halvempia.Ja se joka sanoi että aika on rahaa tekeekö hän töitä kaiken valveilla oloajan,vapaa-ajallahan leipomista harrastetaan.
Yllättävän edullista. Olen joskus lukenut palstalta kuinka joku tekee 80€ lohikeiton ja syö siitä pari päivää.
Ja kun itse tekee, tietää aineosat. Ei esim epäterveellisiä aineosia, kuten kovia rasvoja jne.
Jauhopussi 1.79 euroa, hiiva 0.25 euroa. Vettä 0.5 litraa tai 1 litra, voita taikinan joukkoon 50g. Kyllä 2 kilosta jauhoja tulee ainakin 60 sämpylää. Olen itse tehnyt ainakin 25 vuoden ajan sämpylöitä ja jos laskee yhden sämpylän hinnan niin se on korkeintaan 0.10 euroa.
Teen rieskaa. Tämän helpompaa ei leivänteko voi olla. 4 desiä jauhoja, 2 desiä vettä ja suolaa. Paisto 250 astetta 10 minuuttia. Taikinasta tulee kaksi isoa, ohutta rieskaa.
Vierailija kirjoitti:
Jauhopussi 1.79 euroa, hiiva 0.25 euroa. Vettä 0.5 litraa tai 1 litra, voita taikinan joukkoon 50g. Kyllä 2 kilosta jauhoja tulee ainakin 60 sämpylää. Olen itse tehnyt ainakin 25 vuoden ajan sämpylöitä ja jos laskee yhden sämpylän hinnan niin se on korkeintaan 0.10 euroa.
Xtran 2kg jauhopussi vain 89 senttiä, hiivaa ei ole pakko käyttää, ja voitakaan ei tarvitse ainakaan noin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Saatko palkkaa 24/7/365?
Mutta kelaappa tätä; Jos istut paskalla 10 minuuttia joka työpäivä, saat paskalla istumisesta 1400€ vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä niihin sämpylöihin tuli?
Oivariinia, mikäli AP on kuka luulen.