Naisille kysymys kullista
Olen suhteessa jossa seksiä vähän. Jos minulla on naiseni mielestä liian pieni vehje niin voisiko olla syy ettei halua ollenkaan seksiä? Tai väärän paksuinen? Ei ole minimuna mutta ei mikään kaapeli. Päässäni pyörii syitä miksi ei halua minua enään. Vartalo ei ole huippumallin mutta ei myöskään tankki. Tykkään nuolla/hieroa ja orgasmin saanut aina. Mikä voisi olla syy ? Mitä tehdä paremmin?
Kommentit (29)
En tiedä olenko sinänsä oikea henkilö vastaamaan kun kokemusta on tasan yhdestä peniksestä, mutta sanoisin että se miten sitä käytetään ja mitä muuta seksiin liittyy painaa vaakakupissa. Olen kuullut että jotkut saaneet elämänsä parasta seksiä suht pienimunaisen kanssa, koska mies osasi käyttää sitä. Itse pidän tärkeänä yhdynnän lisäksi myös muutakin toimintaa, koska pelkässä yhdynnässä en tule (toivottavasti vielä joskus). Onko puolisolla stressiä tms. mikä voisi aiheuttaa haluttomuutta, vai onko hän nimenomaan sanonut että haluttomuus johtuu sinusta? Jokaisella meistä on varmaan kausia kun tekee mieli enemmän ja vähemmän, eikä ainakaan itselläni ole siihen mitään yhtä syytä miksi ei nappaa. Jos siis tilanne ei ole jatkunut älyttömän pitkään, niin en olisi vielä huolissani :)
Nyt on se hetki, jolloin pitää osata avata suunsa ja keskustella kumppanin kanssa. Kukaan tälle palstalle kirjoittava nainen ei osaa eikä voi sanoa toisen puolesta, missä mättää. Lohdutukseksi voin sanoa sinulle, että harvoin se vika siinä kalussa on.
N43
Kirjoitit "enään". Voisiko kouluttamattomuutesi olla syy? Pitääkö hän sinua tyhmänä?
Keksi jotain uutta sänkyyn. Hanki joku klitoriskiihotin, dildo tms. Kokeile läpsiä pepulle. Hanki käsiraudat ja naruja ja ehdota sitomista. Hanki joku seksilautapeli. Tuota hänelle pari orgasmia aina jo esileikissä nuolemalla, sormettamalla ym. Tuskin on munan koosta kiinni, jos on yli 9cm. Seksiä voi aina niin paljon kehittää.
Ei se munan koosta koskaan heteroseksissä kiinni ole
m44
Kulta on alkuaine, joka kuuluu metallien ryhmään. Kullan järjestysluku on 79 ja kemiallinen merkki Au (lat. aurum, hohtava sarastus).[5] Kulta kuuluu siirtymämetalleihin ja jalometalleihin. Kultaa on käytetty tuhansien vuosien ajan vaihdon välineenä sekä kolikkojen ja korujen materiaalina, ja nykyisin sitä käytetään muun muassa elektroniikkateollisuudessa sähkönjohtavuutensa, mutta ennen kaikkea hapettumattomuutensa ja hyvän lämmönjohtokykynsä vuoksi. Kulta on myös suosittu sijoituskohde.
Toivottavasti pääset tällä tietopaketilla alkuun!
Voi voi, kyllä kuule on muusta kiinni kun munankoosta. Kokkaa vaikka romanttinen illallinen kynttilöiden kanssa, hyvää viiniä ja kehuja naiselle. Eiköhän ala seksikin pelaamaan kun huomioit ja kerrot kuinka arvostat naistasi. N42.
Jälleen se muna,tiedätkö se voi mennä rikki,kulli kyllä kestää.
Huoh. Voi hyvää päivää teidän miesten kanssa. Joka päivä joku kalun kokoon liittyvä julkaisu. Se kuulkaa ihan oikeasti pitää paikkansa, et ei se koko, vaan miten sitä käyttää ja ennenkaikkea millaisessa miehessä se on kiinni. Toki on kanssasisaria, keille kalun koko on tärkeä ja sekin on ihan ookoo, mutta mitä omien ystävien kanssa olen jutellut, kaikki ovat samaa mieltä kuin minä.
Seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa, kenellä on oman arvioni mukaan täysin keskiverto penis. Noin vaaksan pituinen, mutta toimiva ja ihanan kova. Saan elämäni parasta seksiä, koska mies on hellä, huomaavainen, osaa puhua, omaa tiettyä itsevarmuutta, mutta ei pelkää myöskään näyttää haavoittuvuuttaan.
mun piti elää melkein 40 vuotta, ennen kuin joku näytti mitä seksi voi olla. Hellää ja herkkää, tasapainoista ja tasavertaista sekä kiihkeää ja nautinnollista. Avainsana on varmaan luottamus ja avoimuus. Keskittykää miehet siihen, eikä siihen, onko se kalu 13 vai 16 senttiä pitkä. Sillä ei ole oikeasti mitään merkitystä. Ja liian iso vaan sattuu, vaikka sen omistaja kuinka olisi omasta mielestään maailmanluokan rakastaja. Niistäkin löytyy kokemusta
Käy vieraissa. Naisesi ehkä intoutuu pelastamaan liittoanne, ja jos ei, niin mitään et ole hävinnyt.
Tuskin on kyse munan koosta. Hyvin harvoin sillä on oikeasti kauheasti merkitystä, koska seksi on niin paljon muutakin. Esim lesboseksissä ei välttämättä penetroiduta millään toiseen.
Nyt reippaasti suu auki. Kerro kumppanille, että harmittaa, kun seksi on vähentynyt, mutta sinä haluat ja kaipaat häntä yhä. Kysy, mitä hän on asiasta mieltä? Onko teidän välillä alkuhuuma esimerkiksi loppunut ja hän tilanteeseen ihan tyytyväinen?
Syy on ainakin se että kyselet tuollaisia täällä ja mittaiset pippeliäsi. Olet säälittävä. Naiset eivät oikeasti tykkää säälittävistä pikkupojista
Vika ei ole kullissa vaan ihmisessä. Sinua ei arvosteta eikä haluta ihmisenä.
Sama syy naisilla jotka huolissaan ulkonäöstään, vaikka suhde ja arvostus on aivan pohjamudissa.
Kipeää tekee toki myöntää asia itselleen.
Seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa, kenellä on oman arvioni mukaan täysin keskiverto penis. Noin vaaksan pituinen
Niin, eli palstanormin keskiverto. Vaaksa on sen parikymmentä senttiä.
Naisena sanoisin kanssa, että seksi tuskin on vähentynyt sun peniksen koon takia. Teillähän on ollut hyvää seksiä ja nainen on saanut orgasmeja säännöllisesti.
Itsellä ainakin vaikuttaa ihan muut asiat tuollaiseen. Onko mulla stressiä, väsymystä, muita murheita? Tunnenko suhteessa oloni halutuksi, arvostetuksi, rakastetuksi? Tunnenko olevani turvassa kumppanini kanssa? Saanko muutakin hellyyttä ja läheisyyttä kuin seksiä? Lisäksi hormonit vaikuttaa paljon. Esimerkiksi e-pillerit vei multa halut liki kokonaan eikä seksikään tuntunut kovin hyvältä.
Kannattaa miettiä kokonaiskuvaa ja sitä onko jokin muuttunut.
Ja oikeasti kannattaisi jutella sen kumppanin kanssa, vaikka tuollainen asia voikin olla vaikea ottaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa, kenellä on oman arvioni mukaan täysin keskiverto penis. Noin vaaksan pituinen
Niin, eli palstanormin keskiverto. Vaaksa on sen parikymmentä senttiä.
Ei mun vaaksa oo ainakaan lähelläkään 20 senttiä. Ehkä jollain isolla miehellä on
Tuskin on koosta kiinni, jollei oikeasti ole TODELLA pieni. Olen harrastanut superhyvää seksiä henkilön kanssa, jolla oli keskiarvoa pienempi.
Vierailija kirjoitti:
m44
Tottakai on. Esim itsellän parhaat pisteet ovat emättimen takaosassa. Jos mies ei yllä sinne, niin en saa tarpeitani tyydytettyä. Samoin venytyksen pitää olla riittävää, eli paksuuden pitää riittää jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on kyse munan koosta. Hyvin harvoin sillä on oikeasti kauheasti merkitystä, koska seksi on niin paljon muutakin. Esim lesboseksissä ei välttämättä penetroiduta millään toiseen.
Nyt reippaasti suu auki. Kerro kumppanille, että harmittaa, kun seksi on vähentynyt, mutta sinä haluat ja kaipaat häntä yhä. Kysy, mitä hän on asiasta mieltä? Onko teidän välillä alkuhuuma esimerkiksi loppunut ja hän tilanteeseen ihan tyytyväinen?
On se nyt kumma, että heteronainen ei saa asettaa kullille kriteereitä. En minä ainakaan tyydyty jos elin on liian pieni. En ole lesbo, en halua lesboseksiä. Kun olen miehen kanssa, haluan yhdyntää ja haluan saada yhdynnässä sen orgasmin. Siksi kullin koolla on väliä.
Ainoa asia mitä kaikki naiset inhoavat on mies jolla jää levy grammariin pyörimään ja joka jankuttaa ad nauseam pippelin koosta jota mittaillaan mikrometriruuvin tarkkuudella ja pyöritään yöt nettipalstoilla utelemassa onko se nyt 1,0 vai 1,5mm liian lyhyt kun siitä tää varmaan on kiinni.