Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti vie itse lapset lasun asiakkaiksi että saa kiusata lasten isää ja erkaannuttaa lapset isästään

Vierailija
25.04.2024 |

Tuollaisiakin on maassamme.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiassa on kaksi mahdollista puolta.

1. Äiti on todella huolissaan lapsistaan, lasun tekeminen omista lapsista on tosi vaikea ja iso päätös.  Ja isässä on jotain aihetta huoleen.

2. Äiti on se suhteen häiriöinen, joka tekee lasun juurikin kiusatakseen ja vieraanuttaakseen.

Vaikea tietää kummasta kyse tässä tapauksessa kun ei tunne taustoja.

Tänään kansainvälinen vieraannuttamisen vastainen päivä. 

Se on aina väärin. Erittäin haitallista lapsille. Rikkoo kaikki ihmiset keitä koskettaa.

Joskus lapset vieraantuvat häiriöisestä vanhemmasta syystä. Se ei ole vieraannuttamista. Nämä hyvä erottaa toisistaan.

Tätä on kummassaki  sukupuolessa. Ja varmaan myös niissä jotka luokittelevat itsensä muuksi.

Surullisia ihmiskohtaloita.

No, eikö aloituksesta kä

No ei todellakaan käy. Siinä käy vaan ap:n harhat esille

Vierailija
42/50 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän aika monta eronnutta perhettä, jotka ovat lasun asiakkaita. Siitä on ollut miehille lähinnä hyötyä. Ehkä sinäkin saat enemmän tukea lasten tapaamiseen, jos oikeasti niin, että ex on se kiusaaja

Nyt et tiedä yhtään mistä puhut, sori. Ap.

No kyllä minä nämä tutut taidan tietää. Oma veli sai yhteishuoltajuuden, vaikka ex yritti muuta. Siskon miehellä sama homma. Ystävän lapset muuttivat hänen luo lopulta kokonaan. Nämä nyt tulee heti mieleen.

Mutta kyllä on niitäkin tapauksia, joissa lapset eivät halua olla isänsä kanssa, kuten minä itse aikoinaan. Isä oli epävakaa. Sinä et selitä tarkemmin tilannetta, joten miksipä me täällä luotettava sun sanaan siitä, että ex erkaannuttaa. Joka tapauksessa, jos olet kunnollinen isä ja osaat käyttäytyä, olen varma että lasusta on teill

BULL!!! Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiassa on kaksi mahdollista puolta.

1. Äiti on todella huolissaan lapsistaan, lasun tekeminen omista lapsista on tosi vaikea ja iso päätös.  Ja isässä on jotain aihetta huoleen.

2. Äiti on se suhteen häiriöinen, joka tekee lasun juurikin kiusatakseen ja vieraanuttaakseen.

Vaikea tietää kummasta kyse tässä tapauksessa kun ei tunne taustoja.

Tänään kansainvälinen vieraannuttamisen vastainen päivä. 

Se on aina väärin. Erittäin haitallista lapsille. Rikkoo kaikki ihmiset keitä koskettaa.

Joskus lapset vieraantuvat häiriöisestä vanhemmasta syystä. Se ei ole vieraannuttamista. Nämä hyvä erottaa toisistaan.

Tätä on kummassaki  sukupuolessa. Ja varmaan myös niissä jotka luokittelevat itsensä muuksi.

Surullisia ihmiskohtaloita.

Vttu mikä KUSPÄÄ olet!

Vierailija
44/50 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, eiköhän tässä ole jo ap:n persoonallisuus tullut hyvin ilmi. Samoja viboja kuin siinä Tuulaksessa 

Vierailija
45/50 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vähän aikaa tuli onneksi ymmärrystä mutta sitten tuli taas syyllistäjä kuspäät paikalle, vttu mitä tyyppejä.

Vierailija
46/50 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, eiköhän tässä ole jo ap:n persoonallisuus tullut hyvin ilmi. Samoja viboja kuin siinä Tuulaksessa 

Sun pskamainen persoonallisuus tässä vain on tullut ja erittäin hyvin esille.

Vierailija
47/50 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän aika monta eronnutta perhettä, jotka ovat lasun asiakkaita. Siitä on ollut miehille lähinnä hyötyä. Ehkä sinäkin saat enemmän tukea lasten tapaamiseen, jos oikeasti niin, että ex on se kiusaaja

Nyt et tiedä yhtään mistä puhut, sori. Ap.

No kyllä minä nämä tutut taidan tietää. Oma veli sai yhteishuoltajuuden, vaikka ex yritti muuta. Siskon miehellä sama homma. Ystävän lapset muuttivat hänen luo lopulta kokonaan. Nämä nyt tulee heti mieleen.

Mutta kyllä on niitäkin tapauksia, joissa lapset eivät halua olla isänsä kanssa, kuten minä itse aikoinaan. Isä oli epävakaa. Sinä et selitä tarkemmin tilannetta, joten miksipä me täällä luotettava sun sanaan siitä, että ex erkaannuttaa. Joka tapauksessa, jos olet kunnollinen isä ja os

🤦🏻

Vierailija
48/50 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/50 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ongelma on että huoltajuusasiat on sysätty sossuille tai tuomioistuimeen. Eikä niin että ne hoidettaisi muualla vaikka ihan sivistyneesti. Ei se sossu äidillekään ole kiva asiointikanava tai lapselle. Luulisi että huoltajuudet, näkemiset ja muut saisi hoidettua lasten parhaaksi (lapsi etusijalla) muuallakin. Muuten joku määrää että lapsi on päivän siellä ja toisen täällä, kohta jossain muualla.

Öö. Lastenvalvoja ei ole sama kun lastensuojelun sossu ja erilaisia neuvottelukeskuksia on olemassa. 

Vierailija
50/50 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole vieraannuttamista ettei toiset anna pompotella mielin määrin itseään ja lapsiaan tai suostu vaarantamaan lapsensa turvallisuutta. 

Lähes tulkoon aina näissä vieraannuttamisjutuissa se on sitä että isä itse p****lee ja uhriutuu.

Lapsiata huolehtiminen yksin on jo muutenkin oma hommansa. Saa aika rautaiset hermot olla jos joutuu vielä kiukuttelevaa mieslasta edes etäisesti kestämään. 

Se exän haukkuminen ja kampittelu, sekä kaikki muu menee omien lasten edelle. Ei se tee isää kenestäkään  että on biologisia lapsia ja muistaa uhriutua ympäriinsä. 

Väitän että suurin osa äideistä toivoisi että lapsillaan olisi lapsistaan välittävä isä.

Mutta eihän isä voi olla lastensa kanssa, eikä mitään koska sille lasten äidille ja omille lapsilleen on kostettava oma onneton lapsuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi