Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aikaiset aamuvirkut
25.04.2024 |
Miten tavatonta on nykyisen maailmanmenon mukaan, että on aikuisia joiden luonnollinen rytmi vetää nukkumaan 19-20 väliltä ja herättää luonnollisesti 05-06 aikaan aamuisin, ellei aikaisemminkin. Nimimerkillä oma elämänrytmi on herättänyt ihmetystä, tosin olen itse siihen varsin tyytyväinen kyllä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eikai siinä muuta mutta jos tuo rajoittaa esim sosiaalisia suhteita tai epäilet sen rajoittavan niin silloin kannattaa miettiä. Esimerkiksi jos vaikka jokin illanvietto tai illallinen ja yksi ei tule koska menee nukkumaan kahdeksalta niin onhan se rajoittavaa. Tai ei voi lähteä vaikka vaan elokuviin. Tai jos vaikka haluaisi lähteä lomamatkalle seurassa ja menee nukkumaan seitsemältä illalla niin onhan se aika lannistavaa varsinkin jos matkaseuralainen on "normaalissa" rytmissä. Tai ettei voi sopia ilta-aikaan vaikka kuudelta mitään koska seitsemältä sänkyyn. Mutta jos se sinulle sopii eikä se aiheuta ongelmia niin eikai siinä sitten! Itse olin joskus samanlaisessa rytmissä koska työt vaativat ja eipä paljoa enää kyselty mukaan mihinkään ja huomasin että olen aika yksin. Valmistuin ja vaihdoin alaa ja kun pääsin ns tavalliseen rytmiin niin aloin voimaan paremmin monelta eri kantilta.