Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kattelin ortorektikkojen somekeskustelua

Vierailija
25.04.2024 |

Hirveetä jos harrastukseni olisi kytätä mitä muut ostavat kaupasta.   Olen niin itsekeskeinen etten tee huomioita toisten ostoksista. No jos joku polkupyörää maksaa niin iso sattuu prisman kassalla silmiin.

Jokainen saa mun puolesta syöfädä mitä tahtoo,  syököön pelkkää lihaa ja hapankaalia tai pelkkää maksalaatikko ja jogurttia. Juokoon kaljaa, colaa tai vichyä.

Mutta näille ortorektikoille se ei käy.   Ne saa raivareita  kun kaikki eivät noudata sitä muun ruoka-aineksen valiota mitä he.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luultavasti oli tuo nuorena ja vähän on edelleenkin, mutta en ole koskaan arvioinut ventovieraiden syömisiä ainakaan ääneen tai netissäkään. Sen sijaan läheisten ruokavalio kyllä vähän ahdistaa, jos se on epäterveellinen. 

Vierailija
2/4 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ortorektikko ja mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut ihmiset syö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ortorektikko ja mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut ihmiset syö. 

Et ole tyypillinen.  Kyllä siihen kuuluu toisten ostosten vahtiminen,  kaupassa jopa huomauttelu tuntemattomille ihmisille.  Ja nykypäivänä somessa  kirjoittelu ja halvelsunta kun ne muut ei syö niinko minä, oikein.

Vierailija
4/4 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ihmiset oikeasti ruokakaupassa lukua tuntemattomien ostoskärryjen sisällöstä?

Joku paheksui kun rollaattorimummo oli ostanut eineksiä, leipää ja limskaa.   Ei mitään oikeita ruoka-aineita, lihaa, kalaa, salaatteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän