Kuningas ei alkanut selfiepelleilyyn Stubbin kanssa
Jotenkin ei tunnu presidentin hommalta tää selfieissä pällistely. Ja eikö tuo ole jopa turvallisuusriski.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Yrittikö se sitten ottaa selfien kuninkaan kanssa? En oo jaksanut juuri seurata juttua
Ei varmaan ns vanhan kansan kuninkaalliset taivu eikä tarvikaan uusiin mm selfieihin. Mutta uudet ajat on tuoneet uusia tuulia. Mm briteissä kuninkaallisia on jopa halattu taviskansalaisten taholta joten ajat on muuttuneet.
Täydellinen v'äestönvaihdos on todellakin menossa.
Suomea edustaa ruotsinkielinen, -mielinen ja -sukuinen tyhmä snobi ja englantilainen eukkonsa.
Kyllä on Suomi tällä hetkellä niin nolossa tilassa, ettei mitään rajaa. Sekä sisä- että ulkopolitiikka on hävettävää ja vaarallisissa käsissä. Tällaista muulta omivaa, muita parempina pitäviä, omia kansalaisia mollaavia ja hävittäviä tahoja ei halua tulevassa s'odassa puolustaa mitenkään.
Kai Jokeri suostui irvistämään parissa kuvassa.
Kaarle Kustaahan vain sanoi nauraen "Hän on niin moderni", kun Stubb poseerasi muutamassa selfiessä. Kaarle Kustaa oli paljon rennompi ja hyväntuulisempi tämän valtiovierailun aikana kuin yleensä ja aika paljon olen häntä nähnyt, kun Ruotsin kuningasperhettä tässä olen jo 40 vuotta seurannut.
Ruotsin kuningaspari oli Stubbien seiurassa harvinaisen rentoutunut. Enpä ole nähnyt ennen noin hymyilevinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaallisessa protokollassa tuo on kiellettyä. Olisi voinut Tuppi sen verran kunnioittaa isäntänsä tapoja.
Ei ole kiellettyä. Kruununprinsessa Victoria, prinssi Daniel, prinssi Carl Philip ja prinsessa Sofia poseeraavat kyllä kuvissa ihmisten kanssa, jos heitä pyydetään ja heillä on siihen aikaa.
Kuningas ja prinsessa ovat kaksi eri asiaa.
Kyllä saa hävetä suomalaisena oloa, no tuo oli odotettavissa, tuollaisen pellen te tahdoitte presidentiksi! Ihan samoin kun pääministeriksi samanlaisen pellen. Kokoomuslaisten ainoa agenda on tuoda itseään esille. Orpokin tepastelee kuin joku pikku taapero rehvakkaana "katsokaapas kenen seurassa minä olen" Helvetti aikuiset miehet!
Voisiko joku linkata tänne jutun, jossa todistetaan että Stubb yritti ottaa selfien kuninkaan kanssa. Muuten en usko. Ei sillä että Stubb ei olisi voinutkin intoutua tuollaiseen, mutta tuntuu vähän perättömältä toistaiseksi väite kun missään ei ole tuollaisesta lukenut. Tai en ole törmännyt itse.
Kiusaamisketju ilmoitettu asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa että masentuneet elämäänsä kyllästyneet täällä taas parjaavat toisia ihmisiä ,kun eivät muutakaan osaa.
Säälittävää tuollainen.
Selfiet on moninkerroin säälittävämpi juttu, ja vielä presidentiltä. On meitä moneen junaan ja jotkut on jääneet asemalle..
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin kuningaspari oli Stubbien seiurassa harvinaisen rentoutunut. Enpä ole nähnyt ennen noin hymyilevinä.
Ei tarvinnut englanniksi vääntää ja Suomenkin päämiehen puoliso on ulkomailta.
Siis edelleenkö se teineilee menemään... Luulisi että olisi edes jotenkin tosissaan ottanut presidentin pestin ja opetellut käyttäytymään arvokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Silläkin saattaa olla osansa asiassa että keskustelut on käyty todennäköisesti molempien osapuolien yhteisellä äidinkielellä. Kuningas on sitä ikäpolvea, että ei välttämättä puhu niin hyvää englantia kuin nuoremmat
Vierailija kirjoitti:
No kai sitä nauratti kun narri hauskuutti ja väänsi puhetta hölmöllä aksentilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa hävetä suomalaisena oloa, no tuo oli odotettavissa, tuollaisen pellen te tahdoitte presidentiksi! Ihan samoin kun pääministeriksi samanlaisen pellen. Kokoomuslaisten ainoa agenda on tuoda itseään esille. Orpokin tepastelee kuin joku pikku taapero rehvakkaana "katsokaapas kenen seurassa minä olen" Helvetti aikuiset miehet!
Well said.
Tuosta selfiestä muistuu mieleen että taisi Salekin innostua loppumetreillään selfiekuviin. Melko varmasti. Mm kun vieraili Salossa ennen viranloppumista. Joten ajat muuttuvat, kuten on todettu.
Ei kai se tollo mennyt sellaista ehdottelemaan? Laittakaa nyt käytöskouluun se pelle.
Onneksi ei tarvinnut olla todistamassa vieressä, miten monin eri tavoin arvoisa presidenttimme teki itsestään narrin tuolla reissulla - en halua tietää.