Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä kerron, mikä kannabiksen oikea ongelma on meidän yhteiskunnassa, miksi se on oikeasti huono asia

Vierailija
25.04.2024 |

Se itse kasvi ei ole huono. Se on ihan täysin luonnollinen kasvi, mikä on tarkoitettu käytettäväksi. Se on hyvä kasvi. 

Se ongelma on tämä:

Suomessa ja myös muualla, se ongelma tulee siinä, että sitä käytetään väärin ja täysin vääristä syistä. 

Täällä sitä käytetään sen takia, että pää saadaan sekaisin. Eli siis ihminen pakenee omia ajatuksiaan ja elämäänsä siihen, että hän vetää päänsä sekaisin. Se on täysin vastakohta sille, mihin se kasvi on tarkoitettu. 

Se tekee kannabiksesta huonon ja huumeen muiden huumeiden seassa, koska sitä käytetään vääristä syistä ja väärien tarkoitusperien pohjalta. 

Itse kasvi on hyvä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä jostain yläasteikäisen ainekirjoituksesta ote?

Vierailija
2/9 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se sitten on tarkoitettu? Missä tämä tarkoitus on määritelty ja kenen toimesta?

Entäpä oopium ja kokapensas, ovatko ne hyviä kasveja? Tai viljat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelen heroiinista, ihan vaan pelkkä kasvi jne.

Vierailija
4/9 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun kirjoitus ei avannut sitä miten se on ongelma Suomessa yhteiskunnalle jos sitä käytetään päihteenä. 

Pelkästään että se on sinun mielestä väärin ja sitä ei ole siihen tarkoitettu.

Vierailija
5/9 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sinun kirjoitus ei avannut sitä miten se on ongelma Suomessa yhteiskunnalle jos sitä käytetään päihteenä. 

Pelkästään että se on sinun mielestä väärin ja sitä ei ole siihen tarkoitettu.

Mikä on se raja joka tulee ylittää jotta päihdekäytön määritelmä tulee täytettyä? Kummallista ajatuksen Tonavaa kerrassaan

Vierailija
6/9 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ongelma on se että kieltämällä ihmiseltä syödä tai hengittää jotain kasvia, valtio omistaa henkilön. Tämä merkki annetaan että henkilö ei omista itseään.

Annetaan sakko ja merkintä että henkilö ei ole valtiolle uskollinen ja uhmaa valtiota määräämällä itse omasta vartalostaan.

Ei itsensä myrkytystä voi kieltää. Siinä rikotaan ihmisoikeuksia.

Vierailija
7/9 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuubaa!

Vierailija
8/9 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pahautan 5-10 grammaa vahvaa kukintoa joka päivä, enkä ole yhteiskunnallinen ongelma.

Ehkä ne ap:n maalailemat ongelmat sittenkin liittyvät elämäntilanteisiin ja ihmisiin?

Vierailija
9/9 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihmisen ruumiinaukkoja omistaa tai niiden käskyvaltaa omistaa ulkopuolisen tahon puolelta?

Kieltää rangaistuksen uhalla hengittämästä tai syömästä jotain mitä yksilö on päättänyt itse tehdä?

Sellainen on kommunismia että omistetaan yksilö.