Ei naista
Nainen puuttuu. Täytyy itse siivota kämppä ja hakea kaljaa mikä on nöyryyttävää. Päivän urakka sitten kun tykätään tinderissä kaikista +10 v nuoremmista naisista. Pesukonekin täytyy täyttää mikä haittaa pelaamista
Kommentit (24)
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta vai miksi et saa naista?
Vierailija kirjoitti:
Peräsuolen laskeuma on jo liian typerä juttu. Monikaan ei saa naista koska ei osaa arvostaa, ei ole miehekästä eikä seksikästä olla hoidettava vätys joka on ilkeä, tyhmä ja saamaton paskakasa.
Ei ole nykypäivän lesbon elämä helppoa.
Arvostan perinteistä parisuhdetta, jossa naisen tehtävä on näyttää kauniilta, pitää huolta kodista ja antaa seksiä.
Harmi kun mieheltä yleensä odotetaan vastavuoroisesti työpaikkaa ja rahallista turvaa, kun itse olen emmä ajattelija kuin uraputkityyppi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Arvostan perinteistä parisuhdetta, jossa naisen tehtävä on näyttää kauniilta, pitää huolta kodista ja antaa seksiä.
Harmi kun mieheltä yleensä odotetaan vastavuoroisesti työpaikkaa ja rahallista turvaa, kun itse olen emmä ajattelija kuin uraputkityyppi
Ap
Siis kaikki sun ongelmat on täysin tietoisuudessasi ja valitat siltikin?
Vierailija kirjoitti:
Siitä se kärsii, samoin aivot on luiskahtaneet sinne peräsuolen viereen.
Miksi provider manin etuja ei saa olematta joku miljonääri?
Ap
Ei ole varaa edes Taten nettivalmennukseen tai kielitaitoa ymmärtää sitä, joten köyhänä pysyn
Vierailija kirjoitti:
Miksi provider manin etuja ei saa olematta joku miljonääri?
Ap
Niin tämä maailma toimii.
Eikö sulla ole laatikkoleukaa ja Audia? Ne on tasot, kato.
70-vuotias, hampaaton, hiukan vielä lämmin lienee sinulle sopivin vaihtoehto.
Sinulla ei ole naista syystä elämäntyyli.