Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistuuko joku muukin kevätauringon kirkkaudesta? Siis silloin, kun sitä aurinkoa näkyy

Vierailija
25.04.2024 |

Itselleni on lohduttavaa, kun tulee syksy, hämärät illat ja saa pukeutua pehmoisiin kotivaatteisiin.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa kovat helteet ja sitten nautitaan!🌞🌻🕶😎

Vierailija
22/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on esimerkki siitä miksi Suomella ja Suomen taloudella menee niin huonosti. Tuollaisia hyysätään ja terapioidaan miljardeilla. 

#eutanasia2024

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo ekan migreenikohtauksen kevätauringosta. Menee taas hetki tottua tähän valoon.

Vierailija
24/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aurinko?

Vierailija
25/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen migreeniherkkä, kevät on ihan kamalaa aikaa.

Toisaalta olen myös hyvin luova ja energinen, en tarvi enempää energiaa valosta, en lisää ärsykkeistä värikkyydestä tms, keväällä ja vielä kesälläkin olo on kuin metelöivässä yläasteluokassa, äänten, värien ja hajujen kakofonian säestämänä.

Kevät on myös mielenterveydelle riskiaikaa, eli todella moni reagoi siihen negatiivisesti, negatiivisemmin kuin reagoidaan syksyyn, mutta osa jopa valehtelee pitävänsä siitä, ettei leimaudu erikoiseksi.

Sitten kun on tasapainossa itsensä kanssa, niin antaa jokaisen olla sellainen kuin on, auringosta tai pimeydestä pitävä.

Vierailija
26/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YYYYHYYYY AHISTAA YYHYYY AURINKO JA KAIKKI YYYHYYYY😩😫

Vierailija
27/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on esimerkki siitä miksi Suomella ja Suomen taloudella menee niin huonosti. Tuollaisia hyysätään ja terapioidaan miljardeilla. 

#eutanasia2024

Pidätkö itseäsi mielenterveydeltäsi tasapainoisena ja kykenevänä arvioimaan tuntematonta ihmistä yhden kirjoituksen perusteella?

Onko kaamosmasentuneen terapiointi edullisempaa ja talouskasvua parantavaa?

Vierailija
28/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan taakse tollase SAATTANA!

Vierailija
29/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttaa musiikki kun keväisin ahdistaa, kuuntelen tätä ja mieli on taas hyvä. 

Vierailija
30/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamosmasentunutta jos terapioidaan se 8kk kestävä talvi ainakin, kevätmasenutunutta muu vuosi, on kevätmasennut "järkevämpää" ja talouskasvua parantavaa :D kun hän voi työskennellä sen talven.

Talvea vihaava loisii työttömänä talven, masentuneena, ja kesällä vetää sidukkaa terassilla.

Vierailija
31/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kasvojen iho näyttää ihan kauhealta.

Vierailija
32/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä peilikuvasta tosiaan usein havahtuu taas näkemään kaikki kurtut ja näpyt!

Puhumattakaan siitä, että peilikin on likainen :D unohdinko talvella siivota? Joka viikko pyyhin peilin, miksi se on silti keväisin niin likainen, outoa. Katupöly, siitepöly jne kai kulkeutuu sisälle. Kuitenkin talvisin käytän valoa sisällä, mutta se ei ole niin armoton kuin kevään aurinko.

Vierailija
33/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki teille sekopäämuijille: kaivakaa syvä kuoppa ja menkää sinne makaamaan. Pyytäkää jotakuta peittämään mullalla.

Olen jo lähes 7-kymppinen. Jos ei tykkää kesästä niin ei kai sitä kumminkaan sekopää ole. Asuu vaan oikeassa maassa.

Vierailija
34/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tulee pää kipeeks ja ahdistaa.

Vierailija
35/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksia on tehty aiheesta ja ilmennyt että miehille valoisa kylmä kevätsää on vaikeampaa kuin naisille, jotka puolestaan kärsivät enemmän syksyn pimeydestä. Ja näin itsekin sanoisin. 

Vierailija
36/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, päin vastoin. Saan auringosta ylimääräistä energiaa, saan aikaan enemmän ja olen paremmalla tuulella. Kuvaannollisesti herään talviunesta kevätauringon myötä. Olen syntynyt huhtikuussa, onkohan syntymäajalla jotain merkitystä reagoinnissa valon lisääntymiseen?

Vierailija
37/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään keväisin eloon. Valo ja tuleva kesä piristää. Syksy on ankeaa aikaa.

Vierailija
38/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa rakastan ja lähdenkin aina mahdollisuuksien mukaan ulkoilemaan. Olen siisti ihminen, mutta kevätauringossa koti näyttää aina kauhean pölyiseltä. Se vaakasuoraan paistava aurinko on armoton. 

Vierailija
39/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua väsyttää aurinkoiset kevätpäivät.Kesällä enää aurinko ei väsytä.

Pidän auringonpaisteesta, koska kaikki näyttää paljon kauniimmalta silloin.Värit voimistuvat, kuten luonnon vihreys.

Ilta-auringossa värit ovat aivan ihania. Keskipäivällä aurinko ns. polttaa kaikki värit eikä kaikkia sävyjä erota

Vierailija
40/47 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuu on  julmin,  ensi  kuussa jo  helpottaa.  Arska on  korkealla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan