Ahdistuuko joku muukin kevätauringon kirkkaudesta? Siis silloin, kun sitä aurinkoa näkyy
Itselleni on lohduttavaa, kun tulee syksy, hämärät illat ja saa pukeutua pehmoisiin kotivaatteisiin.
Kommentit (47)
Ap on esimerkki siitä miksi Suomella ja Suomen taloudella menee niin huonosti. Tuollaisia hyysätään ja terapioidaan miljardeilla.
#eutanasia2024
Sain jo ekan migreenikohtauksen kevätauringosta. Menee taas hetki tottua tähän valoon.
Minä olen migreeniherkkä, kevät on ihan kamalaa aikaa.
Toisaalta olen myös hyvin luova ja energinen, en tarvi enempää energiaa valosta, en lisää ärsykkeistä värikkyydestä tms, keväällä ja vielä kesälläkin olo on kuin metelöivässä yläasteluokassa, äänten, värien ja hajujen kakofonian säestämänä.
Kevät on myös mielenterveydelle riskiaikaa, eli todella moni reagoi siihen negatiivisesti, negatiivisemmin kuin reagoidaan syksyyn, mutta osa jopa valehtelee pitävänsä siitä, ettei leimaudu erikoiseksi.
Sitten kun on tasapainossa itsensä kanssa, niin antaa jokaisen olla sellainen kuin on, auringosta tai pimeydestä pitävä.
YYYYHYYYY AHISTAA YYHYYY AURINKO JA KAIKKI YYYHYYYY😩😫
Vierailija kirjoitti:
Ap on esimerkki siitä miksi Suomella ja Suomen taloudella menee niin huonosti. Tuollaisia hyysätään ja terapioidaan miljardeilla.
#eutanasia2024
Pidätkö itseäsi mielenterveydeltäsi tasapainoisena ja kykenevänä arvioimaan tuntematonta ihmistä yhden kirjoituksen perusteella?
Onko kaamosmasentuneen terapiointi edullisempaa ja talouskasvua parantavaa?
Minua auttaa musiikki kun keväisin ahdistaa, kuuntelen tätä ja mieli on taas hyvä.
Kaamosmasentunutta jos terapioidaan se 8kk kestävä talvi ainakin, kevätmasenutunutta muu vuosi, on kevätmasennut "järkevämpää" ja talouskasvua parantavaa :D kun hän voi työskennellä sen talven.
Talvea vihaava loisii työttömänä talven, masentuneena, ja kesällä vetää sidukkaa terassilla.
Kyllä. Kasvojen iho näyttää ihan kauhealta.
Keväällä peilikuvasta tosiaan usein havahtuu taas näkemään kaikki kurtut ja näpyt!
Puhumattakaan siitä, että peilikin on likainen :D unohdinko talvella siivota? Joka viikko pyyhin peilin, miksi se on silti keväisin niin likainen, outoa. Katupöly, siitepöly jne kai kulkeutuu sisälle. Kuitenkin talvisin käytän valoa sisällä, mutta se ei ole niin armoton kuin kevään aurinko.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki teille sekopäämuijille: kaivakaa syvä kuoppa ja menkää sinne makaamaan. Pyytäkää jotakuta peittämään mullalla.
Olen jo lähes 7-kymppinen. Jos ei tykkää kesästä niin ei kai sitä kumminkaan sekopää ole. Asuu vaan oikeassa maassa.
Joo, tulee pää kipeeks ja ahdistaa.
Tutkimuksia on tehty aiheesta ja ilmennyt että miehille valoisa kylmä kevätsää on vaikeampaa kuin naisille, jotka puolestaan kärsivät enemmän syksyn pimeydestä. Ja näin itsekin sanoisin.
Ei ahdista, päin vastoin. Saan auringosta ylimääräistä energiaa, saan aikaan enemmän ja olen paremmalla tuulella. Kuvaannollisesti herään talviunesta kevätauringon myötä. Olen syntynyt huhtikuussa, onkohan syntymäajalla jotain merkitystä reagoinnissa valon lisääntymiseen?
Herään keväisin eloon. Valo ja tuleva kesä piristää. Syksy on ankeaa aikaa.
Aurinkoa rakastan ja lähdenkin aina mahdollisuuksien mukaan ulkoilemaan. Olen siisti ihminen, mutta kevätauringossa koti näyttää aina kauhean pölyiseltä. Se vaakasuoraan paistava aurinko on armoton.
Vierailija kirjoitti:
Minua väsyttää aurinkoiset kevätpäivät.Kesällä enää aurinko ei väsytä.
Pidän auringonpaisteesta, koska kaikki näyttää paljon kauniimmalta silloin.Värit voimistuvat, kuten luonnon vihreys.
Ilta-auringossa värit ovat aivan ihania. Keskipäivällä aurinko ns. polttaa kaikki värit eikä kaikkia sävyjä erota
Huhtikuu on julmin, ensi kuussa jo helpottaa. Arska on korkealla.
Kohta alkaa kovat helteet ja sitten nautitaan!🌞🌻🕶😎