Onkos kukaan nähnyt reiman/reimatecin ruskea-vaalpun takkia 92 tai 98?
Mulla olis siis haussa tytölle tuollainen takki. Joko se reimatecin ruskea/vaaleanpunainen tai sitten reiman ruskea, jossa karvakaulus hupussa ja vaal.pun kirjailua. Oon kierrellyt aleja ja ruskeat housut jo ostin, mutta nyt takki vielä hakusessa.
Tai jos jollain ois myydä tämän talven jälkeen oma takki niin siitäkin olisin erittäin kiitollinen. Siis koko 92 tai 98cm ja hyväkuntoinen. Sähköpostiini muumi.mamma@luukku.com voi laittaa viestiä:)
Kommentit (9)
Ainakin viime viikolla täällä meidän Cittarissa (Kuopio) oli noita takkeja, tosin ihan normaalihinnalla vieläkin. Itsekin olen suunnilleen kerran viikossa yrittänyt käydä katsomassa, joko olisivat alessa, mutta ei vieläkään.. Taitaa jäädä haaveeksitällä kertaa..
Valitettavasti vaan molemmat ovat aikas kaukana eivätkä varmaan suostu postittelemaankaan.. harmi.. Eli vielä otettais vinkkejä vastaan pääkaupunkiseudun tilanteesta tai sitten käytettyä saa tarjota;).
ja jatkan vielä huhuilua ja vinkkejä:)
löysin sieltä syksyllä vihjeen perusteella himoitsemani ticketin haalarin ja tilasin sen postikennakolla. Eli postittavat kyllä
Reiman ruskea toppatakki jossa vaal.punainen karvareunus ja kirjailua. HInta oli 59,- ja siitä -30%
ostin eilen reiman ruskean takin vaaleanpunaisella karvahupulla itäkeskuksen jesper juniorista. hinta oli 59 ¿ -40 %. ostin koon 92 ja takkeja jäi rekkiin useita... kokoja en katsonut, mutta olivat ehkä suurempia kuin 92. ainakin yhden 98 näin. kannattaa soittaa jesperit läpi ja varata.
meidän citymarketissa sitä ihanaa takkia on 30¿ vielä 110cm ja 116cm
ostin jo meille ;)
itse tarttisinTEC takin 116cm (110cm ehkä myös) tytölle..
Nyt meillä on itiksen jj:stä ostettu 98cm takki, siis sillä karvahupulla. Ja kiva alekin oli:) Ehkä vielä ruskea-vaaleanpunainen reimatec-takkikin kiinnostaisi kun nuo housut ostin kuitenkin ruskeat reimatecit, mut menee kyllä ton casual takinkin kanssa.
Mutta jos jollain tietoa tosta ruskeasta reimatecin takista niin vielä saa vinkata sitäkin;)
en mä kokoja muista, mutta siellä oli noita Reimatecin ruskea vaaleanpunaisia takkeja, kun lauantaina kävin. Soita sinne.