Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teitä liian kilttejä ihmisiä on käyetty hyväksi?

Vierailija
24.04.2024 |

No?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti hyödytty ja petetty

Vierailija
2/6 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tungettiin liikaa töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se jota kutsuttiin milloin mitäkin remppa-apua tarjoamaan ok-talon asukkaille, mm. ikkunanpesua, lastenvahtina oloa, puusavottaa on tarjottu palkkana ei-mitään.

Muutaman kerran kävin katsomassa että mitä ihmettä, onko tosiaan joku näin härski ja siihen jäi minun auttelunhalu.

Vierailija
4/6 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viety rahat, asunto,lapsi,terveys,hakattu,yritetty tappaa,yritetty vetää oikeuteen,mustamaalattu,paneteltu,varastettu ideat,joilla sitten tienattuja saatu sosiaalista mainetta ja asemaa(ei vain randomihmiset,vaan mm.vihdin kunta),alistettu ja nöyryytetty sekä häpäisty henkisesti ja fyysisesti niin kauan,etten jaksa enää edes laskea tai välittää. Hieno Suomi,oikea v..n paratiisi!

Vierailija
5/6 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainattu rahaa ja jätetty maksamatta takaisin.

Vierailija
6/6 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin se jota kutsuttiin milloin mitäkin remppa-apua tarjoamaan ok-talon asukkaille, mm. ikkunanpesua, lastenvahtina oloa, puusavottaa on tarjottu palkkana ei-mitään.

Muutaman kerran kävin katsomassa että mitä ihmettä, onko tosiaan joku näin härski ja siihen jäi minun auttelunhalu.

Minunkin viimeiseksi kerraksi jäi kun ajoin omalla autollani naapurille heidän kutsustaan selvittämään erästä ongelmaa. Sen päätteeksi olin ihan tyrmistynyt kun väki vain istui olohuoneessa eikä saanut naamaansa pois teeveestä, sanoivat vain ettei nyt ole rahaa ja odottivat kai minun häipyvän vähin äänin ja itse jouduin tingata kahvit jonkinlaiseksi vaivanpalkaksi. Todella ällistyttävää moukkamaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä