Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla raskaana? Olis jo rv 15...?

Vierailija
07.09.2008 |

Tuli vaan pienen pieni epäilys, vaikka käytännössä täysin mahdotonta...

Olis noin rv 15 menossa jos olisin..?

Olen 27 v. ja syönyt pillereitä yli 10 vuotta. Pillerit lopetin 28.5, 31.5 alko viimeset pillerimenkat, seksiä 1.6 viimeksi ilman kumia.

Sen jälkeen harvakseltaan seksiä kumin kanssa. Kierrot 30-31 vrk sen jälkeen.

Yhen kerran kesällä (en muista millon) tv:sta tullut raaka ja väkivaltainen kohtaus sai mut melkein oksentamaan ja tuli huimausta. Muutaman muunkin kerran ollut jotenkin huono olo. Kesän aikana olen lihonut 2-3 kg .

Luomumenkat olleet tähän asti yhtä niukat kuin pillereitä syödessäkin. Viimeset menkat oudon niukat? Ennen pillereitä mulla oli häiritsevän runsaat menkat (super-tamponin vaihto tunnin välein pahimpina päivinä).

Onko muilla muuttuneet runsaat menkat niukemmiksi?

Kaiken järjen mukaan täysin mahdotonta, että olen raskaana. Varmasti kroppa vain sopeutuu taas elämään ilman ylimääräisiä hormoneja.

Huolestuttaa vaan jos olisinkin raskaana, kun kesän aikana on kyllä tullut juotua ja poltettua tupakkaa. Ei olla kyllä kumeja tarkasteltu että onko menneet rikki tms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista ja kaupoista saa RASKAUSTESTEJÄ!

Vierailija
2/3 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin on erittäin epätodennäköistä, että olisit raskaana. Sen sijaan pillereiden lopetuksesta johtuvat hormonaaliset muutokset saattavat aiheuttaa huonoa oloa ja painonnousua. Veikkaan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu jotenkin ihan hölmöltä edes tehä testiä, kun on melkein mahdotonta että olisin raskaana. En ole koskaan ennen tehny raskaustestiä.

Mutta nuo menkat vaan ihmetyttää... Luulin että alkaa kauhea tulva, mutta se on ollut tähän mennessä ihan turha pelko. Tosi niukat siis.

Te jotka tiedätte kertokaa, onko menkat palautuneet entisenlaisiksi, vai pysyneet niukempina..? Mukavampaahan se vain oliskin jos näin jatkuis :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi