Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites ihmisillä menee? Tää jannu on ollu vähän reissun päällä, ei ole tullut käytyä palstalla varmaan viikkoon, Voitteko hyvin?

Vierailija
24.04.2024 |

Ettekai ole riidelleet täällä vanhaan tuttuun tapaan? 

Toi lumentulo vähän häiritsi touhuja, mutta onneks ne sulaa kohta taas pois kokonaan. Vapus on kuulemma luvattu hyvää säätä. 

Kyl me viel lämmin kesä saadaan. 

Voikaa hyvin, mä en ole tässä kauaa, enkä tuu olemaan nyt hetkeen. Mun täytyy keskittyä muihin asioihin. 

Muistakaa, te ette oo koskaan yksin, vaikka te kävisitte mitä läpi, tuolla on aina ihmisiä, ketkä on samanlaisia kuin te. Me eletään synkkiä aikoja, mutta jokainen tietää, että pimeän jälkeen tulee aina valo. 

T. Henkinen palstamiehenne, totuuden tuoja 

<3

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/6 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea olo. Ja mun aleksitymia on niin paha, etten osaa erottaa johtuu se fyysisestä sairaudesta vai psyykestä. Siis tämä murjottu olo ja fiilis.

Palsta on mun ainoa kontakti ulkomaailmaan. Hoitaja soittelee joskus, harvemmin nykyään.

Vierailija
4/6 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla riidelty yhtään.

Vierailija
5/6 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavanomaista nokittelua, ja mode poistaa aina mielenkiintoisimmat keskustelut. Joten ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
6/6 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauhea olo. Ja mun aleksitymia on niin paha, etten osaa erottaa johtuu se fyysisestä sairaudesta vai psyykestä. Siis tämä murjottu olo ja fiilis.

Palsta on mun ainoa kontakti ulkomaailmaan. Hoitaja soittelee joskus, harvemmin nykyään.

Aleksi kyl perseest...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi