Ihmisten kannattaisi mennä ekoilla treffeillä buffetpaikkoihin syömään
Näin ihmiset näkisivät syökö treffikumppani paljon ruokaa eli onko pelkoa ylipainosta ja syökö terveellisesti eli ottaako kasviksia lautaselle.
Kommentit (6)
Olen kerran käynyt, niin pazkaa safkaa ettei sitä voinut syödä. Toista kertaa en mene.
Jos jossain vain olisi hyvä buffetti. Olen kokeillut useammankin kerran ja se ruoka siellä ei vain toimi. Antaa lisäksi kitsaan vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain vain olisi hyvä buffetti. Olen kokeillut useammankin kerran ja se ruoka siellä ei vain toimi. Antaa lisäksi kitsaan vaikutelman.
Helsingissä on muutamia buffeteja lähinnä brunssiaikaan jotka maksavat 25-35€. Siellä on ns. hienojakin ruokia esillä.
Mutta muualla Suomessa ei taida olla.
Eipä se paljoa kertoisi loppujen lopuksi. Minä syön helkkaristi (siis huomattavasti enemmän kuin reilun kymmenen senttiä pidempi ja kolmekymmentä kiloa painavampi avopuolisoni) ja olen silti ollut koko ikäni alipainoinen. Isompi energiankulutus ja nopeampi aineenvaihdunta vaan. Järkyttäisin todennäköisesti treffikumppanin saman tien.. :)))
Jos minut uusi tuttavuus veisi buffaan niin varoittaisin kyllä ettei järkyty kun syön kokoisekseni paljon. Ikinä en ole kuitenkaan ollut ylipainoinen, suurimman osan elämästäni alipainon puolella.
N45 164 55
Sellaista sitten tänään. Kyllä. Niin.