Telia laskuttaa edelleen, vaikka en ole tilaaja
Kyse tällä kertaa mtv katsomon tilauksesta. Mulle myönnettiin pitkäaikaisena puhelinliittymän käyttäjänä ilmainen kuukausi katsomon palveluihin. Käytin sen ja myös peruutin sen.
Mulle silti alkoi tulla laskuja, mutta onneksi ei tarvinnut maksaa, sillä ne "mitätöitiin ja tilaus peruutettiin". Näin tapahtui kahdesti, kunnes sain tänään uudelleen laskun. Tällä kertaa sama juttu, mutta vaadin tehdä virallista valitusta ylimmälle pomolle. Ei annettu tehdä.
Löysin nimen lopulta netistä, mutten suoraa sähköpostia enkä numeroa. Osaako kukaan entinen tai nykyisistä työntekijöistä sanoa, että missä muodossa on Telian työsähköpostit?
Kommentit (3)
Ne voi laskuttaa koska firmalla menee huonosti. Minä sain laskun vaikka en ollut tilannut mitään. Ei muuta kun rikosilmoitus.
Mulla täysin sama homma. Otin ilmaiseksi ja peruutin, enkä sit katsonut ollenkaan, mutta nyt on yhtäkkiä lasku kahden kuukauden ajalta tullut postiin.
Ei niiden isojen pomojen ahdistelu mitään auta, eivät ne ymmärrä asiakaspalvelutason operoinnista mitään.