Heikki Vestman voisi loikata persuihin
Mitä Heikki Vestman tekee kokoomuksessa, kun hän on ajatuksiltaan persu?
Kommentit (52)
Kukaties toiveesi toteutuu jonakin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oteta persuihin. Liian kiharat hiukset.
Onhan Jani Mäkelälläkin epäilyttävän kiharat hiukset. Niiden allakaan ei tapahdu kummoisia.
Kaunis pariskunta on Heikki Vestman ja vaimonsa Reeta. Reeta on taitava ja lahjakas näyttelijä ja laulaja. Olen nähnyt muutaman teatterin jossa esiintyi. Reeta on Eija Riitta Korholan tytär. Mitä olen nähnyt ja kuunnellut Heikin ulosantia ja nekin vasta viime aikoina, niin on hyvä puhuja ja taitava sellainen. Pystyy perustelemaan sanottavansa sisällön selkeästi josta pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Kerran Heikki Vestman perheenjäsenensä kanssa osui samaan aikaan kaupan appelsiinimehupisteelle. Appelsiinit loppuivat ennen kuin sain pulloni täyteen. Vestman lähti ystävällisesti hakemaan myyjän paikalle, jolloin sain pulloni täytettyä.
Ihan mukavia ja ystävällisiä ihmisiä ovat. Hienoa, että jotkut hoitavat yhteiskunnassa myös lakiteknisiä asioita.
Häkellyin tuolloin kaupassa niin, että jäi kiitoskin sanomatta.
Ohis: kohtasin itse Orpon muutama vuosi sitten skanssin gigantissa huolto/noutopisteellä. Herätti huomiota herrasmiesmäisellä käytöksellä. Sanoi hyvin kohteliaasti, että hänen asiansa on jo hoidossa, voitte mennä seuraavaksi tiskille valmiiksi. (Tms)
En edes heti tunnistanut häntä. Mieheni sen kuiskasi ja sitten itsekin huomasin. Hän ei vielä ollut pääministeri tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Hän ajatteli koronassa ihmisten terveyttä eikä rahaa.
Kannatan vestmania. Lienee empaattinen..paras kokoomuksessa.
Kyllä. Hänellä oli hyviä ja ihmisiä suojelevia puheenvuoroja siihen aikaan, kun koronasta vielä puhuttiin eduskunnassa. Muistan, miten häntä tälläkin palstalla kiitettiin.
Hallituksessa ollut elinkeinoministeri Lintilä viis veisas ihmisten terveydestä. Kaikki vaan auki, että bisnes pelaa. (Vaikka sen turhan koronapassin kanssa.)
Vierailija kirjoitti:
Kylmän ja ylimielisen oloinen
Juuri näin. Suurin osa ihmisistä ei tajua, kun tyypiltä puuttuu empatiakyky. Silloin pitää säikähtää ja paeta, tämä on merkki vakavasta mielenterveyden häiriöstä!
Vierailija kirjoitti:
Loistava idea. Voisi ottaa mukaansa myös puolipersut Atte Kalevan ja Tere Sammallahden.
Atte ja Tere on kyllä 3/4 persuja.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis pariskunta on Heikki Vestman ja vaimonsa Reeta. Reeta on taitava ja lahjakas näyttelijä ja laulaja. Olen nähnyt muutaman teatterin jossa esiintyi. Reeta on Eija Riitta Korholan tytär. Mitä olen nähnyt ja kuunnellut Heikin ulosantia ja nekin vasta viime aikoina, niin on hyvä puhuja ja taitava sellainen. Pystyy perustelemaan sanottavansa sisällön selkeästi josta pisteet.
Ja tarkemmin kun mietit, niin oletkin "lahjakas ja taitava" Reeta itse. Omakehu haisee.
Edelleen: HEIKILLÄ ON KAMMOTTAVA HIUSTYYLI!!!
Voi yök! Varmaan itse rakastaa sitä ja vilkuilee itseään peilistä - mutta: uusi look ja heti.
Kerran Heikki Vestman perheenjäsenensä kanssa osui samaan aikaan kaupan appelsiinimehupisteelle. Appelsiinit loppuivat ennen kuin sain pulloni täyteen. Vestman lähti ystävällisesti hakemaan myyjän paikalle, jolloin sain pulloni täytettyä.
Ihan mukavia ja ystävällisiä ihmisiä ovat. Hienoa, että jotkut hoitavat yhteiskunnassa myös lakiteknisiä asioita.
Häkellyin tuolloin kaupassa niin, että jäi kiitoskin sanomatta.