Mies sanoo jättävänsä minut jos leikkautan hiukseni lyhyiksi
Kannattaako vaan jättää mies? Hiukset ovat menneet tosi huonoon kuntoon latvoista ja kampaajat haluaisivat joka kerta saksia puolet pois. Ilmeisesti miehen mielestä huonokuntoiset ovat paremmat kuin lyhyet.
Kommentit (45)
TAAS tämä hiustenleikkuu. Voisitte uusien kirjoittamisen sijaan vain kirjoittaa haluun Mies leikkaan hiukseni.
Miksi edes olet kysynyt mieheltä lupaa leikkauttaa hiuksesi?
Vierailija kirjoitti:
En kysynytkään lupaa. Sanoin vaan, että voisi leikkauttaa hiukset vaikka olkapäämittaisiksi kun ovat niin huonossa kunnossa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kysynytkään lupaa. Sanoin vaan, että voisi leikkauttaa hiukset vaikka olkapäämittaisiksi kun ovat niin huonossa kunnossa.
ap
Niin, sanoit sen kuullaksesi mielipiteen vai mitä?
Nyt ap olet saanut vastauksen myös siihen että jos sairastut ja hiuksesi lähtee niin lähtee myös mies.
Minun mies taas haluaisi, että leikkaisin hiukset lyhyeksi. Pitää niitä seksyinä ja pirteinä. ( sillointällöin sivulaiseessa tullut ilmi viimeiset 10 vuotta). Tässä asiassa hänellä ei ole päätäntävaltaa.
Tietty miestyyppi on tuollainen, että "naisella pitää olla pitkät hiukset". No eipä sillä ei osa naisistakaan osaa kuvitella itseään lyhyillä hiuksilla. Itku tulee, jos hiukset viedään. Raskasta olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Tietty miestyyppi on tuollainen, että "naisella pitää olla pitkät hiukset". No eipä sillä ei osa naisistakaan osaa kuvitella itseään lyhyillä hiuksilla. Itku tulee, jos hiukset viedään. Raskasta olla kaunis.
🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Itsetehty vankila. Avain on myös omassa kädessäsi.
Jos puhutaan red flageista, niin tuli mieleen just yks.
Eihän olkapäämitta ole mikään lyhyt. Tuskin ukko huomaa koko lyhennystä, pidät ponnarilla.
Leikkauttaisin sinuna hiukset ilman muuta. Kannattaisi olla edes sen verran itsetuntoa, ettei alistu tuollaiseen. Näkisit, että onko miehesi kanssasi vain hiusten vuoksi.
Mä jättäisin miehen sillä sekunnilla kun päästää jotain noin typerää suustaan.
Olen nähnyt useamman upean siilitukkaisen naisen ja pari todella seksyä kaljuakin. Ei naisella tarvi olla pitkät hiukset.
Jos tämä on totta, niin otan syvästi osaa. Tietenkin teet hiuksillesi ihan mitä haluat.
Täytyy taas kerran olla täällä käytyäni kiitollinen omasta miehestäni. Vaikka teen itse päätökset, hän ei otaa kantaa hiuksieni mittaan tai malliin edes pyydettäessä..
Kyllä, en välillä itsekään ole varma kampaaja-ajan edellä, kumpi kahdesta vaihtoehdosta on parempi. Mitä naistaan rakastava mies vastaa?
Tyyliin: No ihan miltä sinusta itestäsi tuntuu, sen mukaan meet, sinunhan tukka se on. Minulle käy kaikki. Rakastan sinua.
Ajattele jos kehtaisit vanheta tai paino nousta tai laskea! Siis ihan hirveää! Oletko kuitenkin saanut leikata kynsiäsi kun ne on periaatteessa samaa materiaalia kuin hiuksetkin?
Tämä on siis ihan totta. Jäin epäselvyyteen tarkoittiko tosissaan, mutta on kyllä aiemminkin ilmaissut miten ei tykkää lyhyistä hiuksista naisilla :(
ap