Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset fiilikset sinulle tulee, kun huomaat, että suhteen alkuhuuma on ohi?

Vierailija
23.04.2024 |

Mun suhteissa vastapuolella hiipuu huuma aina ensin. Tunnen itseni siinä kohtaa aina todella yksinäiseksi ja hylätyksi, kun toinen ei enää haluakaan viettää mun kanssa aikaa niin paljon kuin ennen. Annan aina tilaa, mutta kärsin itse. Lopulta sitten oma kiinnostuksenikin hiipuu, kun en jaksa semmoista haaleeta suhdetta. Onko muilla vastaavaa, vai miten pääsette siitä haalistumisesta yli?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin. Jos sitä huumaa vaan odottaa koko ajan ja jatkuvaksi, niin ei ikinä pääse pidemmälle. Avioliitossa on kyse tahdosta, päätöksestä, valinnasta, teoista, ei pelkästä huumasta. 

Vierailija
2/7 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy yleensä samoin, eli vastapuolen kiinnostus loppuu aiemmin. Sitten olen ihmeissäni että mitä nyt tapahtuu kun yhteydenotot tuntuu harvenevan, ja samalla tavalla myös annan tilaa koska oletan että toinen sitä tarvitsee. Ja sitten seuraavaksi tuleekin se 'ei tästä meidän jutusta taida tulla mitään'.

En tiedä miksi minusta kiinnostuu yleensä henkilöt, jotka on sosiaalisesti kovin aktiivisia ja meneviä, ja oletettavasti sitten toisaalta kyllästyvät myös nopeasti kun minulle ei ole mikään ongelma kuluttaa aikaa kotona sen sijaan että joka ilta olisi jotain menoa.

Vierailija
4/7 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se huumavaiheen loppuminen muka tarkoittaisi, että kiinnostus loppuu? Meillä on ollut siitä eteenpäin ihan yhtä paljon halua olla yhdessä ja jakaa elämämme. Siitähän se oikea rakkaus ja toiseen tutustuminen vasta alkaa. Näköjään nykyään etsitään toisesta vain hetken viihdykettä, eikä elämänkumppania.

Vierailija
5/7 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat haalealla? Ei hyvä parisuhde ole haalea.

Vierailija
6/7 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat haalealla? Ei hyvä parisuhde ole haalea.

Yhteinen aika vähenee, seksi vähenee, omat harrastukset ja kaverit ja itsekseen vietetty aika tuntuu tärkeämmältä kuin kumppanin kanssa vietetty aika. 

Vierailija
7/7 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän