Kyllä se vaan on niin että pikku hiprakassa elämä on kivempaa
Ei huono ilma tai hallituksen leikkaukset paljoa jaksa hetkauttaa. Elämä hymyilee
Kommentit (53)
Alkoholi on hermomyrkky, joka aiheuttaa masennusta ja ahdistusta.
Huomenta kaikille kanssa tissuttelijoille! Aamupuuron kanssa vähän viiniä, tästä se työpäivä lähtee kivasti käyntiin
Olen tehnyt etätöitä kotona jo pitkään, monesti aamupalalla tai lounaalla otan 1-2 lasillista viiniä. Jäänyt tavaksi kun viikonloppuisin käytän viiniä aterioilla. Ei ole haitannut työntekoa, eikä kukaan tiedä jos henki vähän haiskahtaa alkoholilta. Eikä minun tarvitse ajaa autoa.
Otan työpäivän jälkeen olutta tai siideriä. En koskaan työpäivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt etätöitä kotona jo pitkään, monesti aamupalalla tai lounaalla otan 1-2 lasillista viiniä. Jäänyt tavaksi kun viikonloppuisin käytän viiniä aterioilla. Ei ole haitannut työntekoa, eikä kukaan tiedä jos henki vähän haiskahtaa alkoholilta. Eikä minun tarvitse ajaa autoa.
Kiva kun muitakin hiprakisteja on!
Aamukahviin loraus viskiä niin maailma näyttää paljon paremmalta.
Aikoinaan päätin että meen hetkeksicetätöihin Pattayalle,sukeltelen,käyn salilla, syön hyvää aasialaista ruokaa ,ehkä käyn konserteissa ja pari museota katsomassa.
Ja,niin, korkki aukes ja parin viikon päästä yhtä tinttausta se oli, eikä menny pullo kii vastaku suomessa.
Työt sentään jotenki sain tehtyä ainaku sai krapulan vähä korjattua.
Ja toista kertaa en kuulemma pääse sinne etähommiin..
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki tylsästä ihmisestä. Ei ihme että on vanhapiika
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä masennusta ja ahdistusta sitten lääkitään alkoholilla.
Miten tahansa, kunhan ette hyppää kännissä autonrattiin tai aiheuta muille harmia.
Mukavasti meni alkuilta pelaillessa ikivanhaa ultima 5 peliä ilman juuri hajuakaan mitä pitäisi tehdä
Rakenna itsellesi vankka tulevaisuus eli ota viinaa! - Velipuolikuu