Uusi tutkimus: hallituksen toimet lisänneet masentuneisuutta 35%
En ihmettele yhtään, kiitos vaan Orpopurra. Ja tähän kun lisätään sää niin ei ihme jos suurinta osaa masentaa
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yliopiston maisteri
AP
Mistäs yliopistosta?
Kurskin akatemiasta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ite sain saikkuu eilen lääkäriltä kun sanoin olevani masentunut hallituksen leikkausten ja suomen sään takia. Ymmärsi hyvin, sain tän viikon ja vähän masennuslääkettä. Meen kyllä ens viikolla hakeen lisää
Sinun kohdallasi tilanne on hiukan eri, olethan päivittäisessä seurannassa mielenterveysongelmaisten yksikössä.
Eli "saikku" on sinulla vain yksi päivä muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun tuo sama vasentuneista paskoista ja muista punakaartilaisista koostuva 35% p a s k a s a k k i menisi porukalla Kuopion Yliopisto Sairaalaan, niin hyvä olisi.
Masennuttavahan se, kun muiden piikkiin tapahtuva loisiminen loppuu. Varsinkin niitä kelaelättejä, jotka on siitä tehneet itselleen ammatin ja elinkeinon.
Yritystukia, palkattomia työkokeilijoita, autot verotuksessa poistoihin ja yrityksen nimiin ostetut kodinkoneet asennettu omaan kotiin.
Mersu verotuksessa poistoihin. Täytyy olla sairas ihminen päästää, kun noin tekee. Ilmankos Suomen rahat on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vastaa vasemmistoa äänestäneiden osuutta väestöstä. Heillähän mielenterveyden häiriöt ovat hyvin yleisiä.
Mistä luulet sanan vasennus tulevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämähän on siitä kiinni, kummalta puolelta kysytään.
Tuilla kotona makaava, niin ai että kun masentaa, jatkossa saa vähemmän vastikkeetonta rahaa käyttöön.
"Työssäkäyvä, niin ei masenna. Työstä jää enemmän käteen ja pikku hiljaa alettu katsomaan, että mihin verorahoja ollaan laittamassa. Tukitaan hiljalleen turhia rahareikiä."
Työssäkäyvä, vähän ahdistaa. Kiitos alv:n noston, kaikki kallistuu.
Työmatkakulujen omavastuuosuus nousee 750 eurosta 900 euroon. Alkaa olla päivittäin tunne, että mihin ne veroeurot loppujen lopuksi meneekään. Ukrainan apuun?! Ei kiinnosta. Voisi olla yksi vaihtoehto jäädä kotiin ja alkaa nauttia elämästä. Sulkea media ja huonot uutiset.
Takaisin luontoon!
Työssäkäyvä: on todella masentanut tämän maan näkymät omalle lapselle, joka vasta muutaman vuoden päästä aloittelee itsenäistä elämää (toivottavasti).
Nyt alkaa näkyä pientä toivoa, että hänellekin olisi tarjolla jotain muuta kuin päähänpotkitun ja kuoliaaksi verotettavan "etuoikeutetun valkoihoisen miehen" asema tässä maassa.
Jos ei rakenneuudistuksia saada toteutettua muutamme Puolaan, minulla on siellä jo työpaikka, siis se sama kuin nyt suomessa. Opiskelumahdollisuudet ovat siellä huimat!
Vierailija kirjoitti:
Tuilla kotona makaava, niin ai että kun masentaa, jatkossa saa vähemmän vastikkeetonta rahaa käyttöön.
Työssäkäyvä, niin ei masenna. Työstä jää enemmän käteen ja pikku hiljaa alettu katsomaan, että mihin verorahoja ollaan laittamassa. Tukitaan hiljalleen turhia rahareikiä.
On se nyt jlauta, jos kotona olevat, oli ne sitten työkykyisiä tai työkyvyttömiä, on syyllinen nyt kaikkeen. Ei taatusti näillä leikkauksilla, mitä jo valmiiksi köyhiltä otetaan, niin tasapainoteta valtion talous.
Et se sinäkään ole immuuni sairastumiselle.
Saikkua on muuten tosi helppo suomessa saada. Itse olen yleensä vuodesta enemmän päiviä saikulla kun töissä. Tätä olen pystynyt tekemään yli 10v, kukaan ei pysty tuohon puuttumaan kun sen osaa tehdä oikein. Ja palkka tietysti juoksee koko ajan😊
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun tuo sama vasentuneista paskoista ja muista punakaartilaisista koostuva 35% p a s k a s a k k i menisi porukalla Kuopion Yliopisto Sairaalaan, niin hyvä olisi.
Masennuttavahan se, kun muiden piikkiin tapahtuva loisiminen loppuu. Varsinkin niitä kelaelättejä, jotka on siitä tehneet itselleen ammatin ja elinkeinon.
voit kyssata ihan keskenäs, kukaan ei jää kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Saikkua on muuten tosi helppo suomessa saada. Itse olen yleensä vuodesta enemmän päiviä saikulla kun töissä. Tätä olen pystynyt tekemään yli 10v, kukaan ei pysty tuohon puuttumaan kun sen osaa tehdä oikein. Ja palkka tietysti juoksee koko ajan😊
Juuri tälläisiä luusereita varten hallitus on ajamassa irtisanomisen helpottamista.
Ja kuten huomataan, aivan syystäkin.
Kyllä AP lla lähti lapasesta tulos todellisuudessa on 75 % kansasta mihin hallituksen toimet ovat vaikuttaneet jo ja loput vielä 20 % vielä odottaa aikaa liittyäkseen masentuneiden joukkoon.
Niinpä. Masennnutaan joukolla jos ei oteta lisää velkaa erilaisiin etuihin ja heikennetä ennestään työnteon tai sijoittamisen kannattavuutta. Kyllä meidän lapset voi sitten tuottavuudellaan maksaa velat pois, niitä kun on niin paljon tullunna meillä synnytettyä ja pärjäävät opinnoissakin niin hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Masennnutaan joukolla jos ei oteta lisää velkaa erilaisiin etuihin ja heikennetä ennestään työnteon tai sijoittamisen kannattavuutta. Kyllä meidän lapset voi sitten tuottavuudellaan maksaa velat pois, niitä kun on niin paljon tullunna meillä synnytettyä ja pärjäävät opinnoissakin niin hienosti.
Meidän lapset voi helposti siirtää velat heidän lapsilleen. Näin se talous kuule toimii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tälläisiä luusereita varten hallitus on ajamassa irtisanomisen helpottamista.
Ja kuten huomataan, aivan syystäkin.
Sairasta ei saa tulevaisuudessakaan irtisanoa, onneksi liitto puolustaa meidän saavutettuja etuja
Vierailija kirjoitti:
Enemmän työssäkäyvä masentui siitä miten Marin ex viisikko hallinnon aikana kaikki ostovoima tuhottiin pysyvästi.
Etkö vieläkään ole toipunut? se on sitten voi, voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapset voi helposti siirtää velat heidän lapsilleen. Näin se talous kuule toimii
no kuule :D
Sillä välin talouselvytystoimet kärsivät jatkuvista korkomenoista, kuten ehkä kuulit, ne ovat tänä vuonna jo yli 3 miljardia euroa. Niin se kuule tämä talous toimii; velat voi siirtää aina eteenpäin maksettavaksi, mutta korot tulee sillä välin hoitaa.
Orponin sakilla on nyt todella hurjan kiire että saa kansalliskaartin luotua ja diktatuurin turvattua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvä, niin ei masenna. Työstä jää enemmän käteen ja pikku hiljaa alettu katsomaan, että mihin verorahoja ollaan laittamassa. Tukitaan hiljalleen turhia rahareikiä.
Kyllä täällä työssäkäyvät on enemmän vinkuneet rahattomuuttaan. Jopa monta tonnia kuukaudessa tienaavat. No saadaanpa me tuilla elävät jotain naurunaihetta taloustaidottomista. Mikään summa ei riitä jos ei ole alkeellisimpiakaan taloustaitoja opittu. Masentuuhan siitä kun huomaa olevansa avuton.
Tjaa, no ei ole minnuu häirinnyt mitkään korotukset, tai leikkaukset.
Ymmärrys riittää siihen, että nyt on vaan pakko tehdä toimenpiteit
RaHArahaVeLkalaiva mussunmussun
Mistäs yliopistosta?