Mihin työhön soveltuu jos äo on n. 77 kokonaispistettä.
? Onnistuuko esimerkiksi markkinointisuunnitellija hommat?
Kommentit (18)
Ministeriksi pääsee nykysin aika tyhmätkin, se tuntuu oikeestaan olevan jo pääsyvaatimus
Avaruuskirurgi tai vuohineuvos? Niille näyttää olevan kysyntää tässä maanosassa.
Olen miettinyt samaa.
T. Amiksen opettaja
Nykyään pääset ihan mihin vaan ja joissakin töissä se tuntuu olevan ihan vaatimuskin.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa.
T. Amiksen opettaja
Onko sinulla äo siis 77? Pidätkö opettajan työstä?
Ei mihinkään itsenäisesti tehtävään työhön.
Ministerin / pääministerin pesti, ei enää huonompaa tulosta voi saada aikaan kuin Suomessa on tehty 2020-2024...
Montako somppua olet nähnyt markkinointisuunnittelijana?
Vierailija kirjoitti:
Persutrolliksi vauvapalstalle.
Arvaappa miltä tuntuu elämä henkilönä jonka äo lienee jossain 140 hujakoilla. Siinä lähes kaikki muut ihmiset tuntuvat todella dilleiltä, myös paremman mielipiteen omaavat. Olisipa kaikilla kyky loogiseen ajatteluun ja syy-seuraussuhteiden ymmärtämiseen mutta näkyy olevan liikaa vaadittu.
Aloitus on provo.
Tuo ÄO on juuri lievän kehitysvammaisuuden yläpuolella.
Tuollaista pistemäärää vastaavilla kognitiivisilla kyvyillä peruskoulunkin läpäisy vaatii tukitoimia.
ÄO 77 tarkoittaa laaja-alaisia oppimisvaikeuksia vastaten vanhaa termiä heikkolahjainen.
Ennen yleensä tällaiset hakeutuivat suoraan perus/kansalaiskoulusta yksinkertaisiin töihin, rakennusapumiehiksi, tehtaiden yksinkertaiseen vaihetyöhön, maatalousen avustaviin töihin jne.
Mun mielestä noi Äo-testit pitäis heittää romukoppaan. Joskus yritin jotain tehdä, enkä ymmärtänyt niistä yhtään mitään. Veikkaan, että alle sadan mentäis ja reippaasti. Kirjoitin kuitenkin matikasta ällän (lyhyt oppimäärä) ja palkkani on jonkin verran keskiarvopalkkaa korkeampi. Koulutus Amk. Ikinä en ole ollut työtön, ikää jo pitkälle yli 40.
En tiedä, mikä virka noilla testeillä on. Sekö, että ap saa nauraa tyhmille?
Maailman vanhin ammatti on hyvä naisille ja miehille esim. portsarin hommat. Ei tarvitse turhaan (ylä)päätään vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä noi Äo-testit pitäis heittää romukoppaan. Joskus yritin jotain tehdä, enkä ymmärtänyt niistä yhtään mitään. Veikkaan, että alle sadan mentäis ja reippaasti. Kirjoitin kuitenkin matikasta ällän (lyhyt oppimäärä) ja palkkani on jonkin verran keskiarvopalkkaa korkeampi. Koulutus Amk. Ikinä en ole ollut työtön, ikää jo pitkälle yli 40.
En tiedä, mikä virka noilla testeillä on. Sekö, että ap saa nauraa tyhmille?
Keskiverto ihminen on aika tyhmä, kuten sinä. Ei siitä kannata välittää. Veikkaisin jopa että helpompaa se elämä on vähän tyhmänä kun löytää aina helposti kaltaistaan seuraa
Palstalle kirjoittelu näyttää olevan sopiva homma.