Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan paskasia yrityksiä

Vierailija
23.04.2024 |

Suomessa.

Mä aloitan Xerox.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nynyy "Et saa kiistää sopimusta myöhemmin"

Ja ihan kun olin halunnut.

Menin juhla-aterialle sopimuksen jälkeen.

Voisin sen pistää vaikka nettiin. 

Vierailija
2/4 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi on väärin.

Vierailija
4/4 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin siis Xeroxille väkisin. Ostivat osaston millä olin toisessa yrityksessä. Työtehtävät tuliivat paljon yksinkertaisemmiksi, tylsiksi ja fyysisesti raskaammiksi. Toisin sanoen alkoi olemaan aika paskaduuni. 

Ei se aikaisemminkaan ollut mikään unelma, mutta kun vielä huononi siitä, alkoi olla jo kamalaa.

Sitten pitikin kokeilla toista toimipaikkaa missä vielä yksinkertaisemmat suunnilleen 5-vuotiaalle sopivat työtehtävät, johon oikeasti saattoi kuolla tylsyyteen. Lisätään siihen pari ky...piintynyttä vanhempaa leidiä, jotka vähän "vaivihkaa vaan" puhuivat paskaa susta. Juma..uta ja liimanhaistelijaksikin olisi pitänyt ryhtyä. (Siis jotain hemmetin liimakonetta käyttämään( Ei kiitos. Pystyn parempaan ja niinhän olisin pystynytkin jos...)

Ei olisi ollut jäestettynä sitä törkyrikosten viitoittamaa vainoa ympärille. En tiennyt silloin. Nyt tiedän,että nekin jotka luulin olevani omaa saamattomuutta tsi huonoa onnea,ei ollutkaan sitä. Oli vaan sellaisia rikoksia,mitä kukaan ei osaa kuvitellakaan. Joku ei halunnut että olisi mennyt patemmin tai niin kuin itse halusin, vaan jollain toisella tavalla. 

No järkkypaikasta oli pakko ottaa koparit mutta onneksi sovittiin että paperilla "taloudelliset ja tuotannolliset syyt". 

Olenko katunut? En! Puoli vuotta vapaata ja täyspalkka. Ei omassa toiminnassa kaduttavaa sen kummemmin. Minkäs sille voi että törkyrikosten kohteeksi joutunut ja sen takia ei ole voitu toimia aina järkevästi.

Jotenkin uskon että elämäntarinani yksityiskohtineen kiinnostaisi monia. Veikkaan että aika paljon valheita ollut liikkeellä ihan kaikesta. Olisi aikamoinen jännäri ja sisältäisi sellaista mitä moni ei osaa kuvitellakaan, että voitaisiin tehdä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan