Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, eronnut pariskunta (seurustelua aikoinaan) tapaavat suunnitellusti ja päätyvät poreammeeseen viiniä juomaan.

Vierailija
22.04.2024 |

Molemmilla uudet kumppanit. Ei tietoa onko tilanne edennyt tuon pidemmälle.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan ok ja normaalia piireissä joissa käytetään alkoholia ja muutenkin vaihdetaan kumppaneita usein. Se on ilmeisesti tätä nykyaikaa.

Vierailija
22/27 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiniä? Homoko se mies on?

Onko viiniä juovat miehet kaikki homoja?? Viinihän on tosi romanttista.

Seiska tai kasitason mies joutuu esittämään viinin olevan hyvää, saadakseen pimppiä. Antaa kultturellin ja maailmanmiehen vaikutelman kun tölkkivinettoa maistellessaan pyörittelee silmiä ja sanoo että "aika kevyt/melko voimakas/onpa rypäleinen" tms.

Mä en hirveesti usko tasoteorioihin, mutta pakko myöntää että tässä tapauksessa osuit tasosta oikeaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi vain oltu kahdestaan poreammeessa ilman muita tapahtumia, teko on silti loukkaava nykyistä puolisoa kohtaan.

Minun vaimo "joutui" samantyyppiseen tilanteeseen. Kainalossa oltiin, poreammeessa nautiskeltiin kunnon humalaan asti ja saunottiin. Ei vaimo siellä pakotettuna ollut. Mies piiritti vaimo koko viikonlopun, mutta mies oli vaimon omien sanojen mukaan pannut silti hänen kaveriaan.

Vaimo itse kertoi minulle tämän tarinan, kokematta mitään huonoa omaatuntoa.

Puoli vuotta aikaisemmin vaimo oli itkenut minulle, kuinka hänen isänsä oli poreammeessa vieraiden naisten kanssa. Itki sitä kuinka hänen isänsä voi tehdä hänen äidilleen näin.

Eiköhän poreammeeseen mennä SE mielessä.

Vierailija
24/27 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi vain oltu kahdestaan poreammeessa ilman muita tapahtumia, teko on silti loukkaava nykyistä puolisoa kohtaan.

Minun vaimo "joutui" samantyyppiseen tilanteeseen. Kainalossa oltiin, poreammeessa nautiskeltiin kunnon humalaan asti ja saunottiin. Ei vaimo siellä pakotettuna ollut. Mies piiritti vaimo koko viikonlopun, mutta mies oli vaimon omien sanojen mukaan pannut silti hänen kaveriaan.

Vaimo itse kertoi minulle tämän tarinan, kokematta mitään huonoa omaatuntoa.

Puoli vuotta aikaisemmin vaimo oli itkenut minulle, kuinka hänen isänsä oli poreammeessa vieraiden naisten kanssa. Itki sitä kuinka hänen isänsä voi tehdä hänen äidilleen näin.

Eiköhän poreammeeseen mennä SE mielessä.

Ai. Mä ostin meille viiden tonnin novitekin ihan vaan siksi kun se on lapsille kiva. Tekeekö se musta pd-miehen?

Vierailija
25/27 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uikkarit päällä altaassa. Tokihan ne pois saa.

Niin tai siitä rakosesta

Vierailija
26/27 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se meille muille kuuluu, mitä toiset tekevät? Mulle ainakin ihan ok, jos haluavat poreammeessa juoda viiniä.

Taitaa nyksä kysellä.

Vierailija
27/27 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäasteinen vesi?

Riittävän lämmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme