11€ käyttövaraa, kunnes perjantaina tulee rahaa
Onneksi tälle päivälle on eilisen keittoa
paketillinen kananmunia jääkaapissa, joista saa proteiinia
perunaa, porkkanaa, bataattia ja linssejä kaapissa, joista voi tehdä sosekeittoa
Maitoa on kahviin
kahvia on
pakastimessa on n. 400g lohta, joten siitä voi tehdä esim keskiviikolle uunilohta
pastaa ja riisiä löytyy kaapista
kaurahiutaleita myös, jousta voi tehdä aamupuuroa
kaupasta voisi ostaa 11€ kermaa noihin ruokiin ja jotain vihannesta/hedelmää
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Kun investoi heti alkukuusta tukimassit väärin, niin loppukuusta on sitten kiva uhriutua.
Puhutko itsestäsi? Ap ei ainakaan uhriudu
Taas tätä samaa paskaa, lopeta jo typerä provoilu.
Mulla kaapissa suurinpiirtein saman verran, tilillä tosin on 15t. Voin käydä kaupassa ennen perjantaita tai sitten en käy.
Itse en tekisi sosekeittoa noista kasviksista. Sosekeittoon uppoaa kauhea määrä ja lopputuloksena on pieni annos keittoa, eikä se edes ole kovin täyttävää. Mutta noin muuten tuossahan on hyvä setti muutamaksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaapissa suurinpiirtein saman verran, tilillä tosin on 15t. Voin käydä kaupassa ennen perjantaita tai sitten en käy.
Mä en puhunut tilin saldostani vaan budjetoidusta käyttövarasta. Sitä nämä jankkaajat eivät ottaneet huomioon. Joku jo ehti haukkua luuseriksi. Lol.
ap
Mulla 200 000 ja mietin ottaisko vaikkapa lohta pakastimesta, eilen syötiin kanaa. Aamupalaksi otin granolaa jogurtin sekä vadelmamansikkakiiselin kera.
Jos tekee aloituksen siitä, että on 11 euroa rahaa ruokaan, niin joko sen uhriutumista tai huomionhakua.
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee aloituksen siitä, että on 11 euroa rahaa ruokaan, niin joko sen uhriutumista tai huomionhakua.
Tai sitten sä olet tyhmä, koska näet vain kaksi vaihtoehtoa asialle, jolle voiolla kymmeniä syitä. Eikä tuo ole pelkästään tyhmyyttä vaan luovuuden puutetta. Ootko merkonomi vai sosionomi?
en ole koskaan aloittanut röökaamista t.m68v
No kiitti kun kerroit. Onko kavereista pulaa kun pitää julkiselle keskustelupalstalle luetella kaappienkin sisällöt? Ihan oma keskustelukin aloittaa tätä turhuutta varten.
Ruokaa tuntuu piisaavan kyllä ja sitä voi täydentää vaikka lisävihanneksilla, jotka eivät maksa paljon. Itsellä tulisi ihan muut ongelmat eteen, kuten miten mennä töihin, jos bensa ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa tuntuu piisaavan kyllä ja sitä voi täydentää vaikka lisävihanneksilla, jotka eivät maksa paljon. Itsellä tulisi ihan muut ongelmat eteen, kuten miten mennä töihin, jos bensa ei riitä.
Kävele laiska
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Ap:n ongelma? Jos on liikaa rahaa niin vaikka vedonlyöntiin tai muihin peleihin voi laittaa tuon 11e.
Voi että miten tyhmiä ihmisiä täällä on.
En edes menisi kauppaan vaan pilkkoisin juureksia ja keittäsin, sitten loppu vk tekisin niistä pyttipannun munien kera tai juures munakkaan.?
Vierailija kirjoitti:
Mulla 200 000 ja mietin ottaisko vaikkapa lohta pakastimesta, eilen syötiin kanaa. Aamupalaksi otin granolaa jogurtin sekä vadelmamansikkakiiselin kera.
Kyse on 11e viikko budjetista.
Mitä sä valitat? Sullahan on jo kaikki viikon ajaksi. 🙄🙄🙄🙄🙄