Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

11€ käyttövaraa, kunnes perjantaina tulee rahaa

Vierailija
22.04.2024 |

Onneksi tälle päivälle on eilisen keittoa

paketillinen kananmunia jääkaapissa, joista saa proteiinia

perunaa, porkkanaa, bataattia ja linssejä kaapissa, joista voi tehdä sosekeittoa

Maitoa on kahviin

kahvia on

pakastimessa on n. 400g lohta, joten siitä voi tehdä esim keskiviikolle uunilohta

pastaa ja riisiä löytyy kaapista 

kaurahiutaleita myös, jousta voi tehdä aamupuuroa 

kaupasta voisi ostaa 11€ kermaa noihin ruokiin ja jotain vihannesta/hedelmää

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä valitat? Sullahan on jo kaikki viikon ajaksi. 🙄🙄🙄🙄🙄

Vierailija
22/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa röökiaskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun investoi heti alkukuusta tukimassit väärin, niin loppukuusta on sitten kiva uhriutua.

Puhutko itsestäsi? Ap ei ainakaan uhriudu

Vierailija
24/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa paskaa, lopeta jo typerä provoilu.

Vierailija
25/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaapissa suurinpiirtein saman verran, tilillä tosin on 15t. Voin käydä kaupassa ennen perjantaita tai sitten en käy. 

Vierailija
26/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tekisi sosekeittoa noista kasviksista. Sosekeittoon uppoaa kauhea määrä ja lopputuloksena on pieni annos keittoa, eikä se edes ole kovin täyttävää. Mutta noin muuten tuossahan on hyvä setti muutamaksi päiväksi.

Vierailija
27/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaapissa suurinpiirtein saman verran, tilillä tosin on 15t. Voin käydä kaupassa ennen perjantaita tai sitten en käy. 

Mä en puhunut tilin saldostani vaan budjetoidusta käyttövarasta. Sitä nämä jankkaajat eivät ottaneet huomioon. Joku jo ehti haukkua luuseriksi. Lol.

ap

Vierailija
28/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 200 000 ja mietin ottaisko vaikkapa lohta pakastimesta, eilen syötiin kanaa. Aamupalaksi otin granolaa jogurtin sekä vadelmamansikkakiiselin kera.

Vierailija
29/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee aloituksen siitä, että on 11 euroa rahaa ruokaan, niin joko sen uhriutumista tai huomionhakua.

Vierailija
30/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee aloituksen siitä, että on 11 euroa rahaa ruokaan, niin joko sen uhriutumista tai huomionhakua.

Tai sitten sä olet tyhmä, koska näet vain kaksi vaihtoehtoa asialle, jolle voiolla kymmeniä syitä. Eikä tuo ole pelkästään tyhmyyttä vaan luovuuden puutetta. Ootko merkonomi vai sosionomi?

Vierailija
31/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan aloittanut röökaamista t.m68v

Vierailija
32/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitti kun kerroit. Onko kavereista pulaa kun pitää julkiselle keskustelupalstalle luetella kaappienkin sisällöt? Ihan oma keskustelukin aloittaa tätä turhuutta varten.

Vierailija
33/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa tuntuu piisaavan kyllä ja sitä voi täydentää vaikka lisävihanneksilla, jotka eivät maksa paljon. Itsellä tulisi ihan muut ongelmat eteen, kuten miten mennä töihin, jos bensa ei riitä.

Vierailija
34/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa tuntuu piisaavan kyllä ja sitä voi täydentää vaikka lisävihanneksilla, jotka eivät maksa paljon. Itsellä tulisi ihan muut ongelmat eteen, kuten miten mennä töihin, jos bensa ei riitä.

Kävele laiska

Vierailija
35/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Ap:n ongelma? Jos on liikaa rahaa niin vaikka vedonlyöntiin tai muihin peleihin voi laittaa tuon 11e.

Voi että miten tyhmiä ihmisiä täällä on.

Vierailija
36/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes menisi  kauppaan vaan pilkkoisin juureksia ja keittäsin, sitten loppu vk tekisin niistä pyttipannun munien kera  tai juures munakkaan.? 

Vierailija
37/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 200 000 ja mietin ottaisko vaikkapa lohta pakastimesta, eilen syötiin kanaa. Aamupalaksi otin granolaa jogurtin sekä vadelmamansikkakiiselin kera.

Kyse on 11e viikko budjetista. 

Vierailija
38/38 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up