Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kondomin käyttö yleistä irtoseksissä

Vierailija
22.04.2024 |

Jotenkin outoa että haluaa harrastaa ns. turvaseksiä mutta on valmis harrastamaan seksiä lähes tuntemattomien kanssa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän outoa siinä nyt taas on? Kondomi on ainoa suoja sukupuolitauteja vastaan. Mitä taas tulee tuohon "lähes tuntemattomien kanssa" seksin harrastamisen vaarallisuuteen, niin ihan samalla tavalla riski on aina olemassa, vaikka sitten harrastaisi seksiä oman puolisonsa kanssakin. Epätodennäköistä ehkä, mutta ei se tunteminen kaikkea riskiä poista.

Vierailija
2/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina käyttää kondomia, kun ei tunne partneria. Itse erehdyin kerran luottamaan miehen terveyteen, sain klamydian. Tapahtui Lauttasaaressa kauan sitten. Shemeikkani syytti minua, eikä koskaan myöntänyt omaa syyllisyyttään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdoton. 

Vierailija
4/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimettömänä tunnustan, että en ole koskaan vaatinut kondomin käyttöä mieheltä, jos on muuten vaikuttanut luotettavalta. N32

Vierailija
5/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimettömänä tunnustan, että en ole koskaan vaatinut kondomin käyttöä mieheltä, jos on muuten vaikuttanut luotettavalta. N32

Kumpi hommaa teillä kumit?

Vierailija
6/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään outoa. Seksi on kivaa lähes tuntemattoman kanssa. Seksitaudin saaminen ei olisi kivaa kenenkään kanssa.

Harrastakaa ihmiset enemmän seksiä ja suojatkaa itseänne ja kumppaneitanne taudeilta!

Vierailija
7/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä suhteessa käytetä kumeja ollenkaan kun on pillerit. 

Vierailija
8/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään outoa. Seksi on kivaa lähes tuntemattoman kanssa. Seksitaudin saaminen ei olisi kivaa kenenkään kanssa.

Harrastakaa ihmiset enemmän seksiä ja suojatkaa itseänne ja kumppaneitanne taudeilta!

Annatko persettä?

Vierailija
9/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä suhteessa käytetä kumeja ollenkaan kun on pillerit. 

Entä #2?

Vierailija
10/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, etten ymmärrä logiikkaasi. Ainoa tapa miehen osoittaa luotettavuutensa sukupuolitautien suhteen on se, että itse mies vaatii kondomin käyttöä.

Vierailija
11/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko persettä?

Ei ole tullut annettua.

Vierailija
12/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ehdoton. 

Jos naisella on ehkäisypillerit ja molemmilla alle kuukausi sitten tehty sukupuolitautitestit niin silloin voi olla aika huoleton. Mielummin kyllä silti ottaisin kumin mukaan.

Vierailija
13/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ehdoton. 

Jos naisella on ehkäisypillerit ja molemmilla alle kuukausi sitten tehty sukupuolitautitestit niin silloin voi olla aika huoleton. Mielummin kyllä silti ottaisin kumin mukaan.

Ostatko niitä myös itse?

Vierailija
14/16 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, etten ymmärrä logiikkaasi. Ainoa tapa miehen osoittaa luotettavuutensa sukupuolitautien suhteen on se, että itse mies vaatii kondomin käyttöä.

Totta kai mies saa käyttää kondomia jos haluaa ja jos on omat mukana, mutta kertoo se jotain luottamuksesta, jos vaatimalla vaatii. Ei mulla ole koskaan mitään tauteja ollut, paitsi kondylooma, mutta se on varmasti kaikilla (papa koe ym.). En minä ala kumeja ostamaan ja mukanani kantamaan, ei ole minun ongelmani.

Vierailija
15/16 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään seksistä niin paljon että jopa fuskaan kondomin kanssa

Että  mitenkä?. Leikkasin  saksilla kondomin  kärjestä  poikki. Kun  nainen vaati kondomin käyttöä, niin laitoin  kumin kaluni käälle jo hommiin, kalu sisään. Nainen koitti siinä vaiheessa  tuntuiko kondomin kaulus pallini juuressa..Reipas  pano paljaalla ja mällit sisään.  Pano loppui ja huomasin että kumi oli rikki..... voi voi. Eipä hätää  nainen oli 55 vuotias  eikä  tullut raskaaksi.

Vierailija
16/16 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään seksistä niin paljon että jopa fuskaan kondomin kanssa

Että  mitenkä?. Leikkasin  saksilla kondomin  kärjestä  poikki. Kun  nainen vaati kondomin käyttöä, niin laitoin  kumin kaluni käälle jo hommiin, kalu sisään. Nainen koitti siinä vaiheessa  tuntuiko kondomin kaulus pallini juuressa..Reipas  pano paljaalla ja mällit sisään.  Pano loppui ja huomasin että kumi oli rikki..... voi voi. Eipä hätää  nainen oli 55 vuotias  eikä  tullut raskaaksi.

tollaselle kusipäälle turpaa ei seksiä.