Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista mahtaa olla tuntea silmitöntä vihaa toista kohtaan? En ole koskaan tuntenut ja haluaisin tietää. Kertokaa!

Vierailija
22.04.2024 |

Millaista mahtaa olla tuntea silmitöntä vihaa toista kohtaan? En ole koskaan tuntenut ja haluaisin tietää. Kertokaa!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu tilanteeseen, missä on kokenut vääryyttä, mutta ei ole keinoja korjata sitä, niin voimaton raivo on aika villiä.

Vierailija
22/26 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassen bedeutet, energisch zu sein.

Hassen bedeutet, mächtig zu sein.

Hassen heißt, mächtig zu sein.

Hassen heißt heftig sein.

Hassen heißt, sich kümmern.

Hassen heißt gewinnen.

Viha ei ole välittämistä missään nimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltaisia mielikuvia niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat tehneet minulle vääryyttä, hyvin väkivaltaisia kuvia pääni sisällä. Joskus aivan sydämestä ottaa ja hengästyn. Yritän vapautua noista ajatuksista, mutta aina se ei onnistu.

MITKÄ JA MINKÄLAISET IHMISET OVAT TEHNEET SINULLE VÄÄRYYTTÄ JA MINKÄLAISTA VÄÄRYYTTÄ? Eihän niitä voi olla kuinka paljon tahansa... ehkä yksi tai kaksi rakkaussuhdetta... eka rakkaussuhde jos on mennyt pieleen niin toisen voi itse laittaa paskaksi kun esim pelkää että tulee uudelleen jätetyksi... ja siitä sopasta ei sitten selviäkään... mutta siis aiotko selvittää nämä jutut väkivallalla? kuulostaa vaikealta - eikö olisi selvityksen eli puheen ja kommunikaation aika. Täysin vieraat ihmiset tekemässä sinulle vääryyttä niin kamalasti että olo on tommonen - en ihan voi ymmärtää... Kerro tarkemmin!

Vierailija
24/26 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunsin eksän kanssa välillä silmitöntä vihaa. Se tapahtui tilanteessa, kun hän pisti sanoja suuhuni. Luetteli, kuinka minä olen sitä ja tätä ja ajattelen näin ja tunnen noin. Silmissä ihan sumeni, kun suutuin siitä. No, sitähän hän halusi.

Vierailija
25/26 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
26/26 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vihassa se kohde ei tunnu ihmiseltä. Sellainen alkukantainen raivo joka nousee jostain matelijanaivoista. Ei tänne viitti kirjottaa kun moderointi vie pois sen mitä mieli tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme