Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinkertaiset miesmyyjät torissa.

Vierailija
21.04.2024 |

Hyvä mies, joka myyt torissa kirjoituspöytää. Laita ENEMMÄN kuin YKSI kuva, jooko? Siitäkin, missä kunnossa on pöydän päällispinta ja missä kunnossa laatikot sisältä. Se yksi valokuva otettuna 438538958 metrin päässä pöydästä EI RIITÄ. Ja voinko vielä pyytää, että laita ne mitat! On katsos tärkeä tieto. Aikamoinen ero, onko pöytä 130 tai 160 cm leveä. Jos kyseessä on antiikkipöytä, laita myös tieto siitä, onko avaimet tallessa. 

Mikä näitä miehiä vaivaa? Siis .... ??????????

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä... 

YHDYSSANAT. Suomalaiset eivät osaa omaa kieltä. Se on kukkapenkki, ei kukka      penkki. Se on koristevalo. Se ei ole koriste                valo. Se on työpöytä, ei työ        pöytä. Oikeasti...

Vierailija
2/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajat ostaa, kyselijät kyselee eikä osta. Jos se olisi mieleinen ostaisit ilman typerehtimistä.

t: torimyyjä, nainen, olen lopettanut vastaamasta mihinkään kysymyksiin torissa. Kyselijät voi ostaa kaupasta uutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voitteko vastata näihin saamarin ilmoituksiin, jos kerran olette mymässä jotain? 

Vierailija
4/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älä kuule ehdota mulle mitään toridiiliä. Mä en saa siitä mitään hyötyä, paitsi olen vaarassa, että joudun myyjänä huijatuksi. 

Vierailija
5/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voitteko vastata näihin saamarin ilmoituksiin, jos kerran olette mymässä jotain? 

En vastaa jos kyselet yhtään mitään sellaista, mikä mainitaan ilmoituksessakin. Tai jos kyselet typeriä, kuten "mistä kaupasta näitä saisi ostaa uutena". Tai "onko vielä myynnissä" ilman että sanot että ostat jos on.

t: torimyyjä, nainen

Vierailija
6/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä jonkun mielestä mun pitäisi ostaa 200 euron kirjoituspöytä, tietämättä pöydän mittoja ja sitä, missä kunnossa on pöytä. Hienoa. Koska ostajat ostaa. Ei kuule tulisi kyselyjä kun tiedot olisivat heti myynti-ilmoituksessa. Terkkuja sinne Kontulaan. 

Vierailija
7/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli täällä jonkun mielestä mun pitäisi ostaa 200 euron kirjoituspöytä, tietämättä pöydän mittoja ja sitä, missä kunnossa on pöytä. Hienoa. Koska ostajat ostaa. Ei kuule tulisi kyselyjä kun tiedot olisivat heti myynti-ilmoituksessa. Terkkuja sinne Kontulaan. 

Miksi sä edes yrität ostaa myyjältä jonka ilmoitukset on huonoja eikä mittoja ole? Haluat tavaran jota et sitten haluakkaan?

Vierailija
8/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt viestin pöydän myyjälle, että haluan ostaa ja voin noutaa heti ja lampun myyjälle ja kummaltakaan ei ole tullut vastausta yli viikon. 

Vierailija
9/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä edes yrität ostaa myyjältä jonka ilmoitukset on huonoja eikä mittoja ole? Haluat tavaran jota et sitten haluakkaan?

Mikä on sinun äo? Haluan hienon antiikkipöydän ja ostaisin sen heti, kun tietäisin, että mitat sopivat. 

Vierailija
10/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten haukutaan luonnolisesti näitä, jotka kysyvät perustietoja, koska itse ei viitsitä tehdä kunnon ilmoituksia. 

Vierailija
11/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinun äo? Haluan hienon antiikkipöydän ja ostaisin sen heti, kun tietäisin, että mitat sopivat. 

Mihin hormin koloon sä sitä olet uittamassa? Antiikkipöydät vaatii tilaa ympärilleen.

Vierailija
12/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan sama naisille. Voisivat myös miettiä hintojaan.

Telkkarini hajosi ja päätin katsella Torin tarjonnan. Joku nainen myi telkkariaan ja ilmoituksessa oli yksi kuva, ei tarkkaa mallinumeroa tai muutakaan oleellista tietoa. Kysyi sitten piruuttani mallinumeroa ja selvisi, kyseistä mallia oli myyty viisi vuotta sitten ja silloin hinta oli 399€. Ja nyt hän pyysi 250€ :D

No onnea myyntiin.

Vierailija
13/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Nainen torissa! Jos myyt Torissa sontaisia pikkareita niin älä pyyhi koiraa omillasi. Jouduin ikävän huumorin kohteeksi vaikka maksoin 20 plus postitus.

Edelliset ovat kyllä olleet ihania ;)

En ota uusia toimittajia t: fist ym grool

Vierailija
14/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime penkki munaa ja näytä pakoputkea...