Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaatko 8 vuotiaan varpaan kynnet? Itsellä ei lapsia mutta ärsyttää eräs ihminen joka

Vierailija
21.04.2024 |

Kokoajan tuo lapsen kehitystä ja erinomaisuutta esille, on muka kaikessa kehittynyt paremmin kuin ikäisensä. Sanoo tätä tyttöä neroksi ja kehuu jatkuvasti alentaen muita ja tytön omaa pikkuveljeään.

Silti leikkaa hänen varpaan kynnet.

Jos on kaikessa niin aikaansa edellä ja kehittynyt niin olisi varmaan oppinut jo leikkaamaan itse.

En tosin tiedä leikataanko tuon ikäisillä normaalisti , mutta ärsyttää se päteminen kuinka hänen superlahjakas ja erinomainen kaikessa - tyttö alkanut kiusaamaan oman ikäisiä ja pikkuveljeään, ketä ei nosteta jalustalle ja on sellainen näsäviisas ja kaikki hänen sanomansa ovat äidin suuressa ihailussa vaikka sanoisi ihan normaalin asian . 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolesi ei ole turha. Olet havainnut vakavan ongelman, joka saattaa olla globaali. Pitääkin olla huolissaan.

Vierailija
2/11 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolesi ei ole turha. Olet havainnut vakavan ongelman, joka saattaa olla globaali. Pitääkin olla huolissaan.

:DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaisin kyllä alle 10v varpaankynnet.

Vierailija
4/11 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin tuollaisen vanhemman joka oli aluksi saanut 3 poikaa ja kun viimein sai tytön, käyttäytyi samalla tavalla. 

Vierailija
5/11 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vaikka lapsesi olisi Nero ja superlahjakas?

Vierailija
6/11 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja itse ei ole oppinut sanomaan KUKA.

Vierailija
7/11 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vaikka lapsesi olisi Nero ja superlahjakas?

Juuri siksi nii saa keskittyä superlahjojensa toteuttamiseen ihmiskunnan hyväksi,

Vierailija
8/11 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varvas on 8 v, niin leikkaan kynnen, mutta jos varvas on 10 v, niin välttämättä en, vaikka varvas olisi lahjakas.

Vierailija
9/11 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos varvas on 8 v, niin leikkaan kynnen, mutta jos varvas on 10 v, niin välttämättä en, vaikka varvas olisi lahjakas.

Hehe

Vierailija
10/11 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan 8 vuotiaan kynnet, oli nero tai ei. 

Vierailija
11/11 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin kouluun 7-vuotiaana niin mulle sanottiin että nyt olet iso tyttö ja huolehdit itse itsestäsi. Sain myös luvan alkaa kasvattaa pitkiä hiuksia. Herätykset, läksyt yms hoisin itsenäisesti. Ruuvan teki äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän