Muutin Dubaihin: veroprosentti on nolla, samoin valtio verotulot minusta
Toki 30t € vuosittaiset verotulon menetykset ei suomea kaada mutta itselle elintason nousu on mukava. Suomessa liksa n.5000€ /kk miinus 40% veroa, nyt 12400€/kk ja verot nolla. Toki elinkustannukset on isommat mutta elintaso on noussut tosi paljon.
Muutakaa pois jos pystytte, älkää uskoko suomen propagandaa
Kommentit (79)
Kaikille tämä on helvetti. Ei Suomen sossutuilla elä eikä pärjää kuin juuri ja juuri hengissä.
Matuille tosin ostetaan autot ja ajokortit ja lomalennot kotimaihin ja ylipäätään kaikki mahdollinen, ja kun on 10 lasta, niin lapsilisillä tienaa ihan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäää lampaat nyt että elämää on myös Suomen ulkopuolella
Ei se ole lampaiden vika etteivät ymmärrä, heidät on aivopesty suomen propagandalla
Vierailija kirjoitti:
Kaikille tämä on helvetti. Ei Suomen sossutuilla elä eikä pärjää kuin juuri ja juuri hengissä.
Matuille tosin ostetaan autot ja ajokortit ja lomalennot kotimaihin ja ylipäätään kaikki mahdollinen, ja kun on 10 lasta, niin lapsilisillä tienaa ihan mukavasti.
Kyllä täällä Suomessa ihan hyvin palkkatyöllä on elellyt ja omaisuutta kertynyt vuosien aikana. Läheskään kaikki ei elä millään sossutuilla. Eniten nykyään ahdistaa työelämän kylmyys, kun mitään armoa ei anneta vaan joudut tekemään työmäärän, joka oikeasti kuuluisi useammalle ihmiselle.
Juu, venäläiset joutuivat muuttamaan Dubaihin ettei joudu sotaan. Ehkä meidän suomalaistenkin pitää muuttaa Putleria pakoon Dubaihin. Olis vaan hyvä saada jotain töitä sieltä. Esim. kamelikuskina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäää lampaat nyt että elämää on myös Suomen ulkopuolella
Ei se ole lampaiden vika etteivät ymmärrä, heidät on aivopesty suomen propagandalla
Poijjaat ne aina noista lampaista haaveilee.... ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkakaa ihmiset uskomista hyvinvointivaltio, oikeusvaltio, tasa-arvo, lbtq+ yma. satuihin niin pysytte köyhinä koko ikänne. Me muut tienataan maailmalla ilmaisella suomen koulutuksella
Kyllä jatketaan ;D Opettele sinä siellä vaikka kirjoittamaan.
Sehän tässä onkin se juttu, jaksa puurtamista 1900€/kk miinus verot palkalla. Ei susta muuhun ole
Ei kaikki halua Dubaihin pillua myymään vaikka siitä hyvin maksetaankin.
Naiset ovat alinta kastia, Ei ole meidän maa siellä.
Mä olen eri kuin aloittaja, mutta siis olen nainen ja olin Dubaissa töissä kansainvälisessä öljy-yhtiössä. Hyvin meni. Meillä oli töissä myös muita naispuolisia. Turvallista oli kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen eri kuin aloittaja, mutta siis olen nainen ja olin Dubaissa töissä kansainvälisessä öljy-yhtiössä. Hyvin meni. Meillä oli töissä myös muita naispuolisia. Turvallista oli kaikilla.
Ne on vaan noi peräkamarin poijjaat kun kuvittelee, että naiset on siellä pildellä ansaitsemassa. Kenties myös kateelliset naiset.
Nää keskustelut hiljenee heti, kun paikalle tulee henkilöitä, jotka on OIKEASTI kyseisessä paikassa. Bäääää
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä piimää?
Lämmintä kamelinmaitoa kyllä sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva diktatuuri ja roistovaltio.
Suomalainen "demokratia" on vitsi, kaikki viedään verojen muodossa. Ei ihannoitavaa
Suomalainen "demokratia" on vitsi SIKSI että täällä määrää ay-liike eikä vaaleilla valittu eduskunta. (Hallitus nauttii eduskunnan luottamusta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä rahalla siellä tekee? Itse tykkään liikkua metsissä, grillailla järven rannalla, saunoa mökillä ja pulahtaa uimaan. Tykkään kalastaa soutuveneestä, tykkään katsoa suomalaisia lauantai-illan viihdeohjelmia ja kuunnella suomalaista radiota. Tykkään joskus käydä paikallisessa pubissa kaljalla, ja tykkään jutella ihmisten kanssa suomeksi.
Näistä ei varmaan juuri mikään onnistuisi Dubaissa?
Sen rahan voi laittaa pankkiin. Niin mä tein. Nyt onkin kiva grillailla järven rannalla, saunoa mökillä ja pulahtaa järveen uimaan jne. On vaan kiva kun mökki on velaton, grillissä sisäfilee ja tilillä kivasti puskuria. En mä sinne loppuiäkseni lähtenyt. Ai niin, paitsi että umpi-impivaaralaisten mielestä se on aina maitojuna kun palaa.
Lisäksi oli avartava kokemus. Uusia ystäviä Uutta-Seelantia myöten. Kivaa oli, en voisi olla tyytyväisempi
Så är det. Stör något så är det det som blev ogjort, inte det som man fick gjort.
Vierailija kirjoitti:
Millaista on Dubain slummeissa?
Ketä se kiinnostaa?
Miksi Suomen huumehörhöt laukkkaa siellä ? eikö sen pitäisi olla alkoholi ja huume vastainen maa?
Viikko pari kuivin suin hörhöllle pitäisi olla kuin helvettiä !
Joku tässä ei täsmää ? kertokaa jos tiedätte ?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele elintaso. En haluaisi mistään hinnasta asua jossain hikisellä hiekka-aavikolla orjatyövoiman palveltavana.
Et asu hiekkalaatikolla vain 90 neliön asunnossa, ei sieltä voi poistua kuin öisin koska on kuuma.
Mutta ei siihen 14 tonnin verotonta kk-palkkaa tarvita.
Itse tuntisin oloni lähinnä kiusaantuneeksi kaikkien rikkaiden keskellä, kun olen kuitenkin vaan tavallinen suomalainen, joka esim. ei syö koskaan mitään fine diningia yms.
Mutta hyvä ettei olla kaikki samanlaisia.