Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heevatun keittiömyyjät!

Vierailija
22.01.2007 |

Jos ja kun teette keittiöremonttia, kumpi teistä päättää keittiökalusteista? Värisävyt, materiaalit?

Jos olemme miehen yhdessä kanssa päätyneet esim. tummaan puuhun tai vaaleaan sileään MDF-oveen, suuntana romanttinen tai moderni tyyli tai tai... niin minä teen VIIMEISIMMAT päätökset tylsistä yksityiskohdista, koska olen siellä eniten ja miestä ei kiinnosta.

En ymmärrä, miksei keittiökalusteiden myyjät tajua, että juuri naiset käytttävät keittiöitä ja heitä kannattaa palvella.

Vai olenko niin väärässä? Päättääkö kaikkien muiden perheiden miehet, onko pöytätason mustan sävy harmahtava vai sinertävä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

materiaalit ja tyyli. Minä päätän värit ja " hieno säädöt" , koska minulla on enemmän silmää niille asioille.

Vierailija
2/8 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä hoidin meillä keittiöremontin suunnittelun kokonaan, koska juuri minä vietän siellä eniten aikaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei miestä kiinnosta onko värisävy kellertävä vai beige vai luonnonvalkoinen...

" myyjää kiinnostaa palvella sitä, kuka maksaa"

Outo kommentti, koska yleensä pariskunnan rahat ovat keskenään sekaisin remonttivaiheessa. Ihan sama kuka maksaa, loppukäyttäjää (sitä innostuneempaa) pitäisi palvella.

ap

Vierailija
4/8 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä yritän kuunnella molempia osapuolia pariskunnasta, kenen kanssa kyökkiä suunnittelen. Siis pariskunnan molempia osapuolia.

Tuu mun luo suunnitteleen, niin saat itse värit päättää! =)

Vierailija
5/8 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekoilee sanoissaan. Tulin kuitenkin varmaan ymmärretyksi!

Vierailija
6/8 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että (mies)myyjät puhuivat sille, joka enemmän oli äänessä eli lähinnä minulle.

Hassua, jos keittiömyyjätkin puhuvat enemmän miehelle, automyyjiltähän tuota on osannut odottaa - mutta että siis keittiökauppiaatkin ;=)

Vierailija
7/8 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me saatiin molemmat hyvää palvelua.

Vierailija
8/8 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti tyrkyttää päälle vielä luottoa, jolla rahoittaisin budjetin ylityksen. Sanoin kerran-pari nauraen, että en viitsisi suurempia luottoja enää ottaa, mutta jatkoi vain aiheesta. Samoin keittiökoneiden kanssa yrittivät miltei väkisin tunkea kalliimmat koneet ja luotolla nekin... Oikeastaan aukesi samalla osasyy siihen, miksi yhä enemmän ihmiset ottaa luotolla. Sitähän oikein tyrkytetään kera hienojen standardien.