Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis voiko acon10 rasktestillä testata jo ennen ku menkkojen pitäs alkaa?

Vierailija
22.01.2007 |

kuinka monta päivää ennen mahd positiivinen tulos jo tulee näkyviin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein testin kp 24/28 Aconilla. Plussaa näytti. SItten alkoikin pelko siitä, että alkaako menkat. Harmitti kun olin tehnyt liian aikaisin testin. Kun kuitenkin aika suuri osa (tod. näk. oli perhesuunnittelusivujen mukaan reilusti yli 50%) menee kesken ennen kuin kuukautisten pitäis alkaa.

Olin onnekas, raskaus jatkui. Mutta tyhmä olin kun kiirehdin. Menkat olis ollu helpompi kestää.

Vierailija
2/2 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jättää testaamisen viikonloppuun (jos menkat ei ala). Tässä vaan jo toivotaan pikkukakkosta niin kovasti kun mulla todettiin joulun alla PCO joten en aina ovuloi ja tässä kierrossa sain tikutettua oviksen joten jonkilaiset toiveet raskautumisen suhteen on ja olis kiva se plussa saada, vaikka pettymyshän se olisi jos sit parin päivän päästä vuoto alkaisikin.

ap

ps. Miten muuten on tuossa acon10-testissä, tuleeko siihen testiviivakin näkyviin kun testi on täysin kuivunut? Kaverini joskus puhui jotain että aconiin tulee heikko testiviivakin muutaman tunnin jälkeen. Onko kellään tietoa tästä ns väärästä positiivisesta tuloksesta? (vaikkei testiä saa enää lukea 10 min jälkeen, niin aika moni sitä varmasti vilkuilee)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän