Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rantabaari kausi 6

Vierailija
21.04.2024 |

31.5.2024 alkaa vihdoinkin sarjan kuudes tuotantokausi. Täällä voidaan keskustella siitä.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Rantabaari - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (856)

Vierailija
761/856 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on syyllinen kaikkiin kauheuksiin. Oikea syntipukki.

Näytteleekö Sofia järkensä menettänyttä, kun kuvittelee olevansa Krista, (joka on maannut koomassa koko kauden) vai onko todella seonnut.

Vierailija
762/856 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna luetteli niitä vihjeitä, jotka oli mm. Tuomaksen kuolinpaikan lähellä. Onko kukaan paremmin seurannut kartalla oliko näitä mahdollisia kohtauksia oikeasti kuvattu näin? Oliko tarkemmille katsojille syötetty suoria vihjeitä aikaisemmin Minnaan liittyen. Salkkareissa ei olisi mennyt ohi mutta tässä en jotenkin yhtään edes miettinyt tollaisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/856 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna luetteli niitä vihjeitä, jotka oli mm. Tuomaksen kuolinpaikan lähellä. Onko kukaan paremmin seurannut kartalla oliko näitä mahdollisia kohtauksia oikeasti kuvattu näin? Oliko tarkemmille katsojille syötetty suoria vihjeitä aikaisemmin Minnaan liittyen. Salkkareissa ei olisi mennyt ohi mutta tässä en jotenkin yhtään edes miettinyt tollaisia asioita.

Katsoin uudestaan sen kohdan jaksosta 20 jossa Alissa ja Anssi olivat siellä baarissa jonka wifistä tuli toinen uhkausviesti. Kyllä se baari taisi toisiaan olla siinä vieressä missä Tuomas jäi rekan alle. Ainakin lokaatio taisi olla siinä lähellä.

Vierailija
764/856 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusikohan Friidan näyttelijä itse lopettaa sarjassa, vai oliko Friidan poistuminen/kuolema tuotannon päätös? Eikös näyttelijä ainakin asu ulkomailla? Tämä voisi ainakin viitata että lähti omasta aloitteesta, mutta yhtä hyvin myös tuotanto on saattanut haluta kirjoittaa hahmon ulos. Ihmetyttää vaan miksi Friida poistettiin kuoleman kautta? Itse olisin ainakin jättänyt hahmolle mahdollisuuden palata vielä tulevaisuuden, koska tykkäsin Friidan hahmosta.

Vierailija
765/856 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna on syyllinen kaikkiin kauheuksiin. Oikea syntipukki.

Näytteleekö Sofia järkensä menettänyttä, kun kuvittelee olevansa Krista, (joka on maannut koomassa koko kauden) vai onko todella seonnut.

Kyl mä luulen, et Sofia on oikeasti seonnut. Vähän samaan tapaan kuin Marianna aikoinaan, kun kuvitteli olevansa Heidi.

Vierailija
766/856 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuviikosta olisi sitten käsillä kauden viimeiset jaksot. Miten kausi mahtaa tällä kertaa huipentua? Alissa, Anssi ja Suvi varmaan pääsevät pakoon Atson veneellä, kun Alissa sai napattua veneen avaimet. Jotenkin itselläni on sellainen olo että ainakin Minna kuolee. Todennäköisesti päätösjaksossa tai ehkä jo ennen sitä. Luukas häipyy takaisin ulkomaille ja/tai palaa yhteen Jessin ja Jaakon kanssa. Atso lähtee lukemaan tiilenpäitä, ehkä myös Nooa. Iiris ja Eemeli palaavat hetkellisesti yhteen, mutta Iiris saa tietää Eemelin seuralaispalveluista ja Iiris jättää Eemelin ehkä jopa lopullisesti. Mimosa lähtee takaisin Kristiinankaupunkiin. Olavi ja Johanna saavat välinsä kuntoon ja Olavi kosii. Pari menee naimisiin kauden päätteeksi. Häihin tulevat myös Johannan lapset. Myös Alissa ja Anssi päätyvät takaisin yhteen. Suvi saa asiansa kuntoon. Ville ja Imatra menevät myös yhteen. 

Vierailija
767/856 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi viime jaksoja katsoessa pelottaa, että se onkin Patrik, joka kiilasi Kristan auton nurin. Kun paljastui ne Patrikin sähköpostit ja pakkomielteisyys + kävi ilmi, ettei Sofia ollutkaan Suvin kaappauksen takana ja kyseli Kristan sairaalapedillä kuka sun päälle ajoi.

Mutta ilmeisesti se syyllinen nyt kuitenkin on Sofia, joka taas sekosi? En tykkäisi käänteestä, että olisikin Patrik. En enää muista millaisia takaumia siitä "onnettomuudesta" aiemmin näytettiin tai tuliko se varmuudella katsojille selväksi, että Soffe oli kaiken takana.

Vierailija
768/856 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alissan, Anssin ja Suvin vakeus saarella näytti sellaiselta, että sieltä ei olisi mitenkään mahdotonta paeta. Esim. maassa olevilla Suvin pulloilla voisi lyödä Atsoa/Minnaa päähän tai käyttää rikkinäistä pulloa veitsenä. Ja molempien pahisten kimppuun olisi voinut hyökätä silloin kun suutelivat ja keskittyivät toisiinsa. Nuo kahleet on tosi pitkät, nekin suo mahdollisuuksia. 

Vierailija
769/856 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Laran huumeidenkäyttö ei eskaloidukaan, koska jäljellä on enää 4 jaksoa eikä Lara tunnu olevan enää sellaisessa mielentilassa, että vetäisi överit. Ero Luukaksesta oli Laran oma päätös eikä vaipunut surkeuksiin.

Vierailija
770/856 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisissä jaksoissa paljastunee Eemelin seksipalvelut, Eemelin jääminen perinnöttömäksi ja Mimosan opiskelupaikkakiristys. Nyt kun Iiris ja Mimosa sopivat, tunnustaakohan Mimosa tekonsa itse Iirikselle? Vai paljastaako Eemeli ja ja kaikilta menee taas välit? Paljastaako Eemelin seksipalvelut Mimosa vai Nooa? Tosin Nooa tuskin, koska hän on syyllistynyt itse paritukseen ja Eemeli voisi juoruta kostoksi huumeista. 

Vierailija
771/856 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: Kumpaa veikkaat?

Yläpeukku: Krista ei herää koomasta viimeisissä jaksoissakaan.

Alapeukku: Krista herää koomasta.

Vierailija
772/856 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kumpaa veikkaat?

Yläpeukku: Krista ei herää koomasta viimeisissä jaksoissakaan.

Alapeukku: Krista herää koomasta.

perhegalluppi kuka tykkää tästä uudesta meetvurstista.

Vierailija
773/856 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä  RAKASTAN tätä MAKKARAA!!!

Vierailija
774/856 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon et Krista herää vikassa jaksossa.

Vierailija
775/856 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä kulunut kausi huipentuu. Katsossa oli juonipaljastuksia (paperilehti) mutta en pistä tänne, koska varmaan mielekkäämpää katsoa jaksot itse, eikä siinä tosin ollut mitään tästä Anssi-Alissa-Minna-Atso kuviosta. Muuten kyllä Larasta, mallikeikoista, huumemyynnistä, suhdemuutoksista jne. Itse uskoisin myös Kristan heräävän lopussa. Toisaalta erikoinen ratkaisu, kun ei kai ole mitään varmuutta jatkostakaan.

Vierailija
776/856 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia kiinnostaa: Mainittiinko Jartsan paluusta mitään?

Vierailija
777/856 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi noita uusimpia jaksoja ei pääse katsomaan?? Herjaa vaan, "sinun pitää päivittää tilauksesi". Eikö nämä uusimmat jaksot ole enää ilmaisia?!

Vierailija
778/856 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler:

Nyt on taas sitten yksi kausi takanapäin. Sofia lavasti Patrikin syylliseksi Kristan onnettomuuteen ja tämä joutui syyttömänä vankilaan. Johanna ja Olavi menivät kihloihin. Minna tappoi Atson ja ampui Anssia Atson varsijousella, mutta Anssi selvisi. Suvi onnistui taltuttamaan Minnan ja Alissa, Anssi ja Suvi pääsivät pois. Eemeli ja Iiris palasivat hetkeksi yhteen, mutta sitten Eemeli (ja Mimosa) jäivät kiinni Olgan testamentin väärentämisestä. Samalla kertaa paljastui myös Eemelin seksipalvelut ja Mimosan kieroilu opiskelupaikan suhteen. Myöhemmin paljastui myös Nooan pillerikauppa, jonka johdosta tämä sai Trissasta potkut. Alissa ja Anssi palasivat yhteen ja Nooa ja Iiris lähtivät yhdessä pois Helsingistä. Mimosa ja Eemeli jäivät tyhjän päälle. Luukas puolestaan lähti takaisin Kristiinankaupunkiin. Viimeisen jakson lopussa Minna soitti Sofialle vankilasta ja kertoi tietävänsä Sofian osallisuudesta Kristan onnettomuuteen. Minna kertoi hänellä olevan suunnitelma ja kertoi tarvitsevansa siinä Sofian apua. Päätösjakson loppukohtauksessa Krista heräsi vihdoin koomasta. Varmaankin on 7. kausi vielä tulossa.

Vierailija
779/856 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkoi viime jaksoja katsoessa pelottaa, että se onkin Patrik, joka kiilasi Kristan auton nurin. Kun paljastui ne Patrikin sähköpostit ja pakkomielteisyys + kävi ilmi, ettei Sofia ollutkaan Suvin kaappauksen takana ja kyseli Kristan sairaalapedillä kuka sun päälle ajoi.

Mutta ilmeisesti se syyllinen nyt kuitenkin on Sofia, joka taas sekosi? En tykkäisi käänteestä, että olisikin Patrik. En enää muista millaisia takaumia siitä "onnettomuudesta" aiemmin näytettiin tai tuliko se varmuudella katsojille selväksi, että Soffe oli kaiken takana.

aika hyvin haettu. Patrik oli syyllinen.

Vierailija
780/856 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika hyvin haettu. Patrik oli syyllinen.

eipäs ollutkaan, kun Sofia lavasti tämänkin. Esittuy psykoosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän