Voi luoja miten miehet on tyhmiä Tinderissä!
Mies +50 v, alkava kalju. Tavis duunari
Profiilissa lukee; lyhyttä seuraa etsitään kuuman näköisistä 20-35 vuotiaista naisista. Plussaa nymfomania ja epävakaa persoonallisuus/maanis-depressiivisyys.
Pitkällä tähtäimellä hakusessa fiksu ja mukava nainen mökkeilyyn ja kotoiluun.
Kuka fiksu nainen ottaa miehen joka metsästää seksiseuraa itseään 30-20 vuotta nuoremmista naisista joilla on mielenterveysongelmia??? Miten tyhmä voi mies olla??? Plussaa rehellisyydestä, mutta silti
Kommentit (43)
Ei ollut sarkasmia, vaan ihan tosissaan tehty ilmoitus. Oli siinä profiilissa muutakin tyhmää mutten jaksanut siitä enempää kirjoittaa
Kyllä siellä Tinderissä on myös helmiä. Kun ei kiinnitä huomiota niihin outoihin profiileihin, vaan swaippaa vasemmalle heti, niin kyllä mä ainakin olen käynyt useammat kivat treffit mukavien miesten kanssa. Ja kyllä sieltä sitten löytyi nykyinen miehenikin <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä Tinderissä on myös helmiä. Kun ei kiinnitä huomiota niihin outoihin profiileihin, vaan swaippaa vasemmalle heti, niin kyllä mä ainakin olen käynyt useammat kivat treffit mukavien miesten kanssa. Ja kyllä sieltä sitten löytyi nykyinen miehenikin <3
Niitä helmiä on yksi miljoonasta. Musta koira on musta koira vaikka sillä olisi yksi valkoinen karva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä helmiä on yksi miljoonasta. Musta koira on musta koira vaikka sillä olisi yksi valkoinen karva.
Höpöhöpö. Asun yliopistokaupungissa ja kävin treffeillä n.20 miehen kanssa ennen kuin löysin ns. sen oikean. Vaikka kemiaa ei löytynyt niiden aiempien kanssa, niin he olivat kaikki ihan mukavia, koulutettuja, työssäkäyviä kunnollisia miehiä.
Taidat olla kiinnostunut tuosta miehestä, kun hän pyörii ajatuksissasi näin paljon, että tulit avautumaan?
Vierailija kirjoitti:
Sanat eivät riitä kuvaamaan miten kaunis AP on.
Numerot riittävät.
1/10
Missä näit kuvan ap:stä?
Mun mielestä bipona on erityisen loukkaavaa ku tulee sellanen fiilis, että toi mies haluis käyttää hyväks mania jakson hyperseksuaalisuutta. Eli hyväks käyttää ihmistä joka ei ajattele omaa etuaan tai järkevästi ja katuu mania jakson päätyttyä mitä tuli taas tehtyä. Mielenterveysongelmat ei oo mikään leikki, ne on kantajalleen aina todella raskaita, myös ne mania jaksot jotka ulospäin näyttää vaan kivalta ajalta kantajalleen.
Mulla on monesti tullu vastaan miehiä jotka oikein haluis mulle hypomanian ja ajattelee et se on joku kiva juttu. Sit ne ihmettelee, kun sanon että mun masennus ja mania jaksot on yhtä kamalia, eri tavoin. Molemmat on riski aikaa. Toisessa haluis hypätä parvekkeelta kun ajattelee että voi lentää kun on tyyliin Jumalasta seuraava, elää kuin viimeistä päiväänsä, ottaa velkaa, shoppailee, panee mitä sattuu ja seksin suhteen puuttuu kaikki rajat, itsesuojeluvaistoa ei ole. Toisessa sieltä parvekkeelta haluu hypätä kun ei vaan enää jaksa elää päänsä kanssa, raha-asiat on vituillaan, kaikki muistuttaa mitä kaikkea on ilman itsesuojeluvaistoa tehny ja kenen kaikkien kanssa on mitäkin seksuaalista tehnyt.
Eli mun mielestä toi tinder mies on selvästi hyväkskäyttäjä, vaikkei välttämättä itse edes tajua sitä. Epävakaa ei oo niin tuttu mulle, mutta siinä on paljon samankaltaisia piirteitä kun bipossa ja sekin on kantajalleen äärettömän raskas sairaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne helmet napataan nopeasti. Oma mies kerkesi olla päivän Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys, että mies on etsimässä taas jännänaista.
Miksei kiltti ja kunnollinen nainen kelpaa 😢. Käyn kuitenkin töissä ja silloin tällöin suihkussa.
Kaverini meni vastaeronneena tinderiin ja oli jo kohta epämiellyttävän näköisen ukkelin pyörityksessä. Kaveri siis on jostain syystä kiinnostunut itseään vanhemmista rentun näköisistä tyypeistä. Huomasin sitten tyypin vastauksista sen, että tällä oli kova kiire tulla kylään kaverille. Koska se äijä oli pikkukylältä josta tunnen muutamia ihmisiä, kehotin kaveria odottamaan kun selvittelen tyypin taustoja. No, ukkohan oli täysrikollinen.
Minusta tuo on älykkyyttä, että kertoo suoraan mitä haluaa eikä jotain muuta.
Mitä jos profiilissa valehdeltaisi: "Haluan samanlaisen vanhan taviksen kuin itse olen". Tämäkö olisi se älykäs ilmoitus, joka johtaisi onnelliseen seksielämään tai parisuhteeseen? Mies tietää jo etukäteen, että on sitten mieluummin yksin kuin oman tasoisensa kanssa.
Otsikossa puhut monikossa miehistä, mutta kuitenkin tulit yhtä miestä dissaamaan?
Suosittelen, että seuraavalla kerralla ohitat vaan oudot tyypit. Ei niitä tarvi sen enempää jäädä pällistelemään. Miehetkin kohtaa tinderissä aivan varmasti yhtä idareita naisia.
Ajattelin itse tehdä Tinderiin profiilin. Ne 2 kuvaa voisi ottaa kaatopaikalta ja maalata paintilla etuhampaat mustiksi. Josko näin pääsisi eroon pintaliitäjistä ja löytäisi todellista rakkautta?
Meneekö liian pitkälle, vai onko muita ehdotuksia välttääkseen pintaliito?
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on vain tyhmiä ja hyväksikäyttäjiä. Esimerkkisi oli molempia. Kumpaan ryhmään sinä kuulut?
Tinderissä on ihan kaikenlaisia. Nettideittailu on nykyään todella yleistä. Monet ei arjessaan kohtaa muita ihmisiä, joten sovellukset voi sopia paremmin.
Fiksumpaa oisi ollut tehdä kaksi eri profiilia, jos ihan vakavissaan siis oli.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sen Moringin hakuilmoitus :D :D
"Sydämellinen mies" moring
Vierailija kirjoitti:
Idiootit!!
Se on SARKASMIA!!!
Hakee kivaa naista itselleen, sellaista joka tajuaa että hän osaa nauraa itselleen (tuo kaljuuntuminen) ja että ei ole tähtäimessä mitkään hommat bimbojen kanssa.
Niinpä. Ap ei taida juurikaan harrastaa kirjallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä bipona on erityisen loukkaavaa ku tulee sellanen fiilis, että toi mies haluis käyttää hyväks mania jakson hyperseksuaalisuutta. Eli hyväks käyttää ihmistä joka ei ajattele omaa etuaan tai järkevästi ja katuu mania jakson päätyttyä mitä tuli taas tehtyä. Mielenterveysongelmat ei oo mikään leikki, ne on kantajalleen aina todella raskaita, myös ne mania jaksot jotka ulospäin näyttää vaan kivalta ajalta kantajalleen.
Mulla on monesti tullu vastaan miehiä jotka oikein haluis mulle hypomanian ja ajattelee et se on joku kiva juttu. Sit ne ihmettelee, kun sanon että mun masennus ja mania jaksot on yhtä kamalia, eri tavoin. Molemmat on riski aikaa. Toisessa haluis hypätä parvekkeelta kun ajattelee että voi lentää kun on tyyliin Jumalasta seuraava, elää kuin viimeistä päiväänsä, ottaa velkaa, shoppailee, panee mitä sattuu ja seksin suhteen puuttuu kaikki rajat, itsesuojeluvaistoa ei ole. Toisessa sieltä parvekkeelta haluu
Juuri olin tulossa kommentoimaan, että tämä mieshän suoraa kertoo olevansa hyväksikäyttäjä. Miten tuollainen profiili edes saa olla tuolla? Omana poistettiin sääntöjen vastaisena kun vain mainitsin, että kello on aina jossain päin maailmaa 16.20.
No ainakin oli rehellinen motiiveistaan.
* siis muutaman vuoden itseään vanhempi.