Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasuunnitelma?

Vierailija
21.04.2024 |

Itse sitä hämmästyy kun katselee ikäisiään naisia, toki miehiäkin. Siis että kuinka hyvässä kunossa itse onkaan sekä fyysisesti että henkisesti, ihan myös terveystarkastuksessa huomattu. Ei kolesterolia, verenpaineet hyvät, kondista ja stondista löytyy lähes 55+ silverfox. Kumppani parikymentä vuotta nuorempi ja hyvin sujuu, ollaan aktiivisia kulttuurin saralla, työelämät hyvällä mallilla jne jne, ei ylipainoa/alko-ongelmia, välimeren ruokavalio jne yms, itse toki haluaisin enemmän ja useammin sitä läheisyyttä ja seksiä!

Tulee vaan ajatuksena mieleen, että eipä kyllä oman ikäisissä naisissa ole lainkaan kiinnostavia _naisia_, mukavia ihmisiä ja sellaisia mummoja kyllä. Jo suurin osa 50v naisista on totaalisen väsähtäneitä ja laiminlyöneet itseään jo pidempään: ei jalka nouse eikä ole silmäkulmassa pilkettä. Näitä yhdistää terveet elintavat, liberaalisuus ja fyysinen aktiivisuus! Aika surulista kyllä.

Jos jostain syystä itse tässä iässä lähtisin ns parisuhdemarkkinoille, yläikäraja olisi ehdottomasti 45v ja alaikäraja siellä 28v. Todennäköisesti järjestelisin sellaisen "tallin" jossa olisi 2-3 nuorempaa naista ja miestä ihan vaan mutkattomiin seksileikkeihin dd/lg, petplay ja dad/son-tyylisesti. Ei tässä iässä kinnosta tuhlata aikaa seksittömään vellomiseen ja kun se tärkein asia olisi hoidettu, voisi ovi olla sitten rauhassa rakosellaan jollekin emotionaalisestikin merkitykselliselle, mutta tyystin ilman painostavuutta tai ajolähtötunnelmaa. <3 

Tämmöiset tunnelmat tänään tässä vapaapäivän aamukahvilla. Rakkaudellista päivää palstalaisille! <3

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää itsestään huolta, niin ikäerokaan ei haittaa mukavaa jutustelua treenin lomassa. Parhaimmillaan eroa 40 vuotta arvelisin. Auliisti vaihtavat kuulumisia, piristää ja kohottaa itseluottamusta hakea lähellä itsensä ikäistä seuraa. Tuskin kaljamalla keskusteluun ryhtyisivät päivästä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä