Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Traumoja? Hirveää ahdistusta? Terapiat roskaa? Kirjoita OMAELÄMÄNKERTA kaikesta! Auttaa ja sitten kaikki kansissa eikä enää päässä.

Vierailija
21.04.2024 |

Traumoja? Hirveää ahdistusta? Terapiat roskaa? Kirjoita OMAELÄMÄNKERTA kaikesta! Auttaa ja sitten kaikki kansissa eikä enää päässä. Kirjoita noin 5 vuoden jaksoissa ihan kaikesta mikä vaan tulee mieleen tähän päivään saakka. Sen jälkeen pidä vaikka päiväkirjaa. 

Kun herää kysymyksiä niin voit tulla heittää tänne aloituksia vaikka kukaan ei niihin mitenkään reagoisi eik vastaisikaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opit selkeyttämään tunteesi ja ihmissuhdeasiasi ja ilmaisemaan ne sanallisesti. Opit myös kirjoittamaan. 

Vierailija
2/6 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen näin tehnyt ja oli hieno juttu. Tunsin itseni ihan kirjailijaksi. Ja nyt olen palstan maanvaiva ja reagoin kaiken maailman aloituksiin ja saan uusia ideoita ja ajatuksia niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi kaikilla. 

Vierailija
4/6 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäkerta, elämäntarina.

Vierailija
5/6 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan trolli paljastunut? Mutta myös että näin saamme hienoa sisältöä ja hyviä kirjoittajia AV:lle ja palsta kukoistaa.

Ikääntyvien asioille oma AV, mutta ei mikään hoitokotiasioista valittava palsta vaan enemmänkin 'ihmissuhdeasioita' ja muuta elämää käsittelevä palsta joista ikääntyvillä paljon sanottavaa. 

POLITIIKKA IHAN MUUALLE - EI TÄNNE!

Vierailija
6/6 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lle etsitään kirjoittajia vauvasta vaariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme