Millaisen luulet kesän sään olevan, kun
talvi on ollut pitkä ja kylmä & tämä kevätkin kylmä ja vielä luntakin satoi?
Kommentit (10)
En tiedä, mutta sen voi tarkistaa aamulla herättyään katsomalla ulos ja lämpömittariin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma ja hikinen
Kyllä, kanki jäykkänä koko kesän.
Ihan mieletön ilmastonmuutos kesä 40-51 astetta koko kesä ja merenpintakin jopa 6 metriä normaalia ylempänä , uskon että elokuussa ilmastonmuutos iskee lumet maahan ja -34 astetta
Voi, toivon että on KUUMAA ja kauan!
Luulen, että kesäkin on viileä ja sateinen. Ja eniten sen vuoksi, etten välittänyt tälle kesälle varata etelänlomaa, vaan päätin viettää kesän Suomessa. Olisi ihan mun tuuria .
Miten ihmiset on muka niin järkyttyneitä että tähän aikaan huhtikuussa sataa lunta? On satanut aiemmin vielä vapunkin jälkeen. Vappuunkii vielä 1,5viikkoa.
Viileä. Silloin tällöin pari lämmintä päivää, että saadaan Kyproksen kaltainen simulaatio ja silloin aina tulee, pensaat huojuvat. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset on muka niin järkyttyneitä että tähän aikaan huhtikuussa sataa lunta? On satanut aiemmin vielä vapunkin jälkeen. Vappuunkii vielä 1,5viikkoa.
Ja juhannusviikollakin.
Vierailija kirjoitti:
Voi, toivon että on KUUMAA ja kauan!
Miksi? Pitkä talvi jo mennyt kärvistellessä, niin miksi kesänkin pitäisi olla sellainen, että mitään ei pysty tekemään? Itse ainakin toivon normaalia kesäsäätä ja vain satunnaisia kuumempia päiviä. Haluan viettää aktiivista kesää, en maata.
Kuuma ja hikinen