Onko outoa jos 27v (nainen) haluaa seurustella 19v kanssa
Mitä mielipiteitä se herättää? Onko hirveen suuri ikäero tai outoa jos nainen on vähän vanhempi
Kommentit (28)
Mä rakastuin 19 vuotiaaseen 31 vuotiaana. Ei koskaan seurusteltu mut oltiin niin ettei kummallakaan oo toisia. Mitä näin hänessä? Ihana välittävä, rehellinen, luova, ymmärtävä ja herkkä mies. Meillä oli myös todella paljon yhteistä kuten se luovuus vaikka mulla se vei maalaamaan, kirjoittamaan ja esiintymään teatterissa, hän taas tekee musiikkia. Meillä on samat allergiat, samanlaisia nuoruuden kokemuksia ym. Vaikka mitä. Tosin mä mietin hänen kanssaan aina sitä, että hänen pitää saada olla jonkun oman ikäsen kanssa, mä oon jo kokenut niitä asioita jotka hänen on vielä koettava. Meidän juttu loppu lopullisesti muutama vuos sitten, mutta edelleen meidän välillä on tosi vahva yhteys ja molemmilla on sellanen olo, että asiat jäi kesken. Me ei kuitenkaan voitais olla yhdessä, koska ne tunteet meidän välillä on niin vuoristorataa. Parasta ja pahinta samaan aikaan.
1,5v oon nyt seurustellu nykyiseni kanssa, joka on 24, mä oon 34. Me asutaan yhdessä ja suunnitellaan perheen lisäystä, vaikka mulla on jo 2 lasta ennestään. Mun nykyiseen rakastuin koska hän saa kaikki mun tunteet esille ja on sellanen ymmärtävä tuki ja turva vierellä. Hän on äärettömän hyvä kommunikoimaan, hellä, huomaavainen, fiksu ja hauska. Hänellä on todella paljon elämän kokemusta nuoresta iästä huolimatta.
Ihmiset on tosi erilaisia. Mun lasten isä oli mua vanhempi, mutta sen jälkeen en oo löytäny edes ketään samanikästä jonka kanssa kokisin yhteyden. Haluan suvaitsevaisen, tunteensa näyttävän, kommunikointitaitoisen kumppanin jolla on tavoitteita elämässä ja joka haluu edelleen aina oppia uutta tästä maailmasta. Varmasti vanhemmissakin miehissä näitä löytyy, mutta harvassa. Paljon varmaan vaikuttaa kasvatus. Mun ikäiset miehet kasvatettiin miehen rooliin. Nuoremmat kasvatettiin enemmän ihmisen rooliin. Mieskin saa itkeä.
Minusta on outoa miksi aikuinen ihminen olisi kiinnostunut niin nuoresta. 19-vuotiaat ovat vielä lapsia kun katson jälkeenpäin täältä aikuisuudesta käsin. Itse ainakin olin täysi kakara ja niin oli kaveritkin. Toki kaikki tuon ikäiset ole, jotkut ovat hyvinkin kypsiä, mutta iso osa on ihan teinejä vielä.
Jos nainen on vanhempi niin ei haittaa, sillä naisilla harvemmin on tapana hyväksikäyttää nuorempia miehiä. Toki olisi ok myös jos kunnollinen, suoraselkäinen mies ihastuisi nuorempaan naiseen. Liian usein vain nuoria naisia metsästävillä miehillä on huonot tarkoitusperät, haluavat vain käyttää heitä seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos oma 19 vuotias poika esittelisi 27 ikäisen "tytön" niin vetäisin niin turpaan että seinä antaa toisen tällin. Naista siis
Sulla taitaa olla piuhat sekasi.
Luulen että kyseessä on melkoisen lapsellinen nainen, mikäli viihtyy noinkin nuoren kanssa