Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä kirjoja avioeroa pohtivalle?

Vierailija
20.04.2024 |

Avioliitto kriisissä ja vaihtoehdot pyörivät mielessä. Paljon on hyviä blogeja ym. mutta tykkään pohtia asioita rauhalliseen tahtiin. Mitä kirjoja suosittelisitte eri vaihtoehtoja pohtivalle? Mikä on toiminut sinulla, mikä kolahti?

M42

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap.

Vierailija
2/5 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriydy, älä eroa - Elli Raipela

"Kirja tarjoaa uudenlaisen näkökulman elämänvaiheeseen, jossa monissa tapauksissa eroamisen sijaan voisi eriytyä. Parisuhteen murrosikä, keski-iän siirtymävaihe, minäkasvu, eriytyminen ja monet muut mielenkiintoa herättävät käsitteet saavat kirjassa selityksensä. Minäkasvun syväluotaavin kysymys on: Kuka minä olen? Kun mielen aukile on jälleen auki, nuoruusiässä jo kertaalleen läpikäydyt kysymykset odottavat vastauksiaan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eriydy, älä eroa - Elli Raipela

"Kirja tarjoaa uudenlaisen näkökulman elämänvaiheeseen, jossa monissa tapauksissa eroamisen sijaan voisi eriytyä. Parisuhteen murrosikä, keski-iän siirtymävaihe, minäkasvu, eriytyminen ja monet muut mielenkiintoa herättävät käsitteet saavat kirjassa selityksensä. Minäkasvun syväluotaavin kysymys on: Kuka minä olen? Kun mielen aukile on jälleen auki, nuoruusiässä jo kertaalleen läpikäydyt kysymykset odottavat vastauksiaan."

Kuulostaa hyvältä

Vierailija
4/5 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenvaihtoviikot

Vierailija
5/5 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armas J. Pulla - Ryhmy ja Romppainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme