Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla ylikunto nyt, mistä sen tunnistaa?

Vierailija
20.04.2024 |

Lenkillä syke nousee heti punaiselle, ja vaikka vauhdin tiputtaa lähes mateluun, nousee syke tasaisellakin tappiin saakka, toki laskee sitten taas. Lenkki ei kulje missään vaiheessa, vaikka syke vähän laskisikin, jalat tuntuvat raskaille.

Lenkin jälkeen on tylsä olo - ei huono, eikä kipeä, mut sellainen ettei lenkistä nauttinut.

Nukun aika hyvin, tosin nukkumaan mennessä on nyt ollut vähän ylivireä olo (mutta olen luullut sen johtuvan mm. jännittävästä leffasta, jonka katsoin ennen nukkumaan menemistä). Nukun paljon, mutta näen paljon hieman ahdistaviakin unia. Muuten mikään ei poikkea aiemmasta.

Lenkkeilen vain noin joka kolmas päivä, muina päivinä on salitreeniä ja koirakävelyä.

Jos tässä on kyse ylikunnosta/alipalautumisesta, niin millä siitä pääsee eroon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/4 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaatko jotenkin pakkomielteisestim Mietitkö paljon ulkonäköäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut alas ja istut siinä vartin. Ota verenpaine ja syke. Sitten nouse ylös ja ota verenpaine ja syke. Jos erotus on enemmän kuin 30 on sinulla ylikunto.  Ylikunnossa syke ja verenpaine ampuu ylös kun nouset. Muita merkkejä on sitkeä flunssa, palautuminen kestää yli vuorokauden tai sitä ei tapahdu lainkaan, krooninen uupumus, unettomuus, oudot kiputilat, liikunnan jälkeen ei virkisty vaan uupuu pahemmin, sydämen rytmihäiriöt. Entiset painot ei enää nouse tai et kykene enää juoksemaan murto-osaakaan siitä mitä ennen. Onhan näitä vaikka mitä oireita. Minulla oli nuo kaikki, mutta tajusin lopettaa vasta kun lihasmassa alkoi hävitä kiloissa vaikka tein 6 rankkaa parin tunnin treeniä viikossa. Olin todella huonossa kunnossa siinä vaiheessa.

Vierailija
4/4 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole yhtään palautuspäivää vaan joka päivä rääkkäät itseäsi milloin lenkillä milloin salilla. Ei ihme jos keho pistää vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi