Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitä häpeät tehdä?

Vierailija
22.01.2007 |

Tällainen on joskus ollutkin, mutta olisi kiva lukea, mitä kukin häpeää tehdä/tekee salaa? Itse häpeän tupakointia, salassa poltan pari päivässä (mieheni toki tietää ja pari kaveria). Seiskaa luen välillä kampaajalla, mutten kehtaisi itse tilata.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut sama vika jo vuosikaudet. Se nyt ei vaan kertakaikkiaan tunnu itsestäni oikein " miltään" ja siksi tuntuu, että on aivan turhaa ja naurettavaa hytkyä siinä miehen päällä...

Muuten kyllä nautin täysin estottomasti kaikenlaisesta seksistä ja saan orkun joka kerta yhdynnässä, joten tosi kumma tuo häpeä!!

Vierailija
2/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus sanoin miehelle, etten oikein tykkää ratsastamisesta ja hän totesi, ettei se ole hänenkään lempijuttunsa. Että se siitä sitten :)

Itse häpeän syödä liikaa herkkuja. Piilottelen karkkipapereita syvälle roskikseen ja syön muutenkin salaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää " ongelma" on siis ollut vuosia, parikymmentä vuotta siis, ja kaikkien miesystävieni kanssa. Toki olen sanonut, että tää ei oikein mulle maistu, ja toki sitä ovat kunnioittaneet. Toiset olisivat kaivanneet ratsastusta enemmän kuin toiset.

Kummallista vaan hävetä jotain tuollaista.

-2-

Vierailija
4/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin piilottelen, mutta lapselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä