Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytöt nauroivat minulle yläasteella

Vierailija
19.04.2024 |

Jos esim. tein vähän hitaammin matikan tehtäviä. Ei voi ymmärtää tyttöjen pahantahtoisuutta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. 

Vierailija
2/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No mulle nauroi joku poikaporukka tänään kun kävelin vain ohi. Sellasia ne nuoret on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulle tytöt nauroivat. Nyt olen pienellä tuntimäärällä isoa liksaa nostava kokoomuslainen. Vaimoni on erittäin tyytyväinen.

Vierailija
4/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ujo poika ja menin yläasteella discon. Heti luokan queenbee sanoi "mitä v*ttua sä täällä teet?". 

Vierailija
5/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pojat nauroivat ja yrittivät myös polttaa hiukseni. Pääsin siitä kuitenkin yli. Eräs mies otti väkisin ja pääsin siitäkin yli. Koskaan en kuitenkaan ole leimannut kaikkia miehiä pahoiksi, niin yksinkertainen en ole.

Vierailija
6/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No mulle nauroi joku poikaporukka tänään kun kävelin vain ohi. Sellasia ne nuoret on

Miksiköhän muut pojat eivät kiusanneet, vaikka tytöt kiusasivat. Sitä sopii miettiä.

Vierailija
7/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita todella kannattaa vatvoa vuosien jälkeenkin, hienoa! 

Vierailija
8/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tytöt teki lunttilaput. Ymmärrän kyllä miksi tytöt oli niin ystävällisiä.

Vierailija
9/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle pojat nauroivat ja yrittivät myös polttaa hiukseni. Pääsin siitä kuitenkin yli. Eräs mies otti väkisin ja pääsin siitäkin yli. Koskaan en kuitenkaan ole leimannut kaikkia miehiä pahoiksi, niin yksinkertainen en ole.

No toi nyt on ihan toinen asia kun joka paikassa sanotaan että miehet on p*rseestä. Mä traumatisoiduin syvästi kun jalustalle nostettu naissukupuoli rupesi pilkkaamaan huolella.

Vierailija
10/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toi nyt on ihan toinen asia kun joka paikassa sanotaan että miehet on p*rseestä. Mä traumatisoiduin syvästi kun jalustalle nostettu naissukupuoli rupesi pilkkaamaan huolella.

Sinusta tuntuu pahalta. Haluatko kertoa miksi? Naisten syy se ei ole. 

T. Mies

Vierailija
11/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ujo poika ja menin yläasteella discon. Heti luokan queenbee sanoi "mitä v*ttua sä täällä teet?". 

Tällaiset olivat huvittavia, kun olivat ensin kiusanneet ja alistaneet vuosia ja sitten kun olin yhden kesäloman aikana yläasteella laihtunut 25 kiloa ja muuttanut tyyliäni, niin tulivat pyytelemään anteeksi tekojaan ja kehumaan, miten olin muuttunut ja että voisi nähdä joskus vapaa-ajallakin. En tietenkään suostunut.

Vierailija
12/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroi ne minullekin. Ja heitteli koko ajan kirjepalloja, Ne hiljaisrmmay tytöt sujautti ne kirjeet huomaamattomasti pulpettiini tai takkini taskuun.

Nykyään mummot pyytää korjaamaan sitä sun tätä. Ja kaveriksi mökille ja Lapinmatkoille.

Vierailija
13/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta tuntuu pahalta. Haluatko kertoa miksi? Naisten syy se ei ole. 

T. Mies

Naiset pettivät luottamuksen. Antoivat olettaa turhaan.

Vierailija
14/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän myös ne kilteimmät pojat olisivat kouludiskossa halunneet hengailla siinä suosittujen porukassa 🥺

Vierailija
15/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan kaltaisillesi oli ihan omat luokat, puhuttiin apukoulusta.

Vierailija
16/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teil on kyl kaikilla näit ihme kokemuksia. Oon asperger ja mun mielestä ketään ei kiusattu, kuin korkeintaan vitsi mielellä. Pahimmat kiusaamiset oli eskarissa.

Vierailija
17/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teil on kyl kaikilla näit ihme kokemuksia. Oon asperger ja mun mielestä ketään ei kiusattu, kuin korkeintaan vitsi mielellä. Pahimmat kiusaamiset oli eskarissa.

Lisäyksenä vielä, että oon mies.

Vierailija
18/18 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös Asperger

t. Ap