Tytöt nauroivat minulle yläasteella
Jos esim. tein vähän hitaammin matikan tehtäviä. Ei voi ymmärtää tyttöjen pahantahtoisuutta.
Kommentit (18)
Jaa. No mulle nauroi joku poikaporukka tänään kun kävelin vain ohi. Sellasia ne nuoret on
Myös minulle tytöt nauroivat. Nyt olen pienellä tuntimäärällä isoa liksaa nostava kokoomuslainen. Vaimoni on erittäin tyytyväinen.
Olin ujo poika ja menin yläasteella discon. Heti luokan queenbee sanoi "mitä v*ttua sä täällä teet?".
Minulle pojat nauroivat ja yrittivät myös polttaa hiukseni. Pääsin siitä kuitenkin yli. Eräs mies otti väkisin ja pääsin siitäkin yli. Koskaan en kuitenkaan ole leimannut kaikkia miehiä pahoiksi, niin yksinkertainen en ole.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No mulle nauroi joku poikaporukka tänään kun kävelin vain ohi. Sellasia ne nuoret on
Miksiköhän muut pojat eivät kiusanneet, vaikka tytöt kiusasivat. Sitä sopii miettiä.
Noita todella kannattaa vatvoa vuosien jälkeenkin, hienoa!
Minulle tytöt teki lunttilaput. Ymmärrän kyllä miksi tytöt oli niin ystävällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle pojat nauroivat ja yrittivät myös polttaa hiukseni. Pääsin siitä kuitenkin yli. Eräs mies otti väkisin ja pääsin siitäkin yli. Koskaan en kuitenkaan ole leimannut kaikkia miehiä pahoiksi, niin yksinkertainen en ole.
No toi nyt on ihan toinen asia kun joka paikassa sanotaan että miehet on p*rseestä. Mä traumatisoiduin syvästi kun jalustalle nostettu naissukupuoli rupesi pilkkaamaan huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi nyt on ihan toinen asia kun joka paikassa sanotaan että miehet on p*rseestä. Mä traumatisoiduin syvästi kun jalustalle nostettu naissukupuoli rupesi pilkkaamaan huolella.
Sinusta tuntuu pahalta. Haluatko kertoa miksi? Naisten syy se ei ole.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Olin ujo poika ja menin yläasteella discon. Heti luokan queenbee sanoi "mitä v*ttua sä täällä teet?".
Tällaiset olivat huvittavia, kun olivat ensin kiusanneet ja alistaneet vuosia ja sitten kun olin yhden kesäloman aikana yläasteella laihtunut 25 kiloa ja muuttanut tyyliäni, niin tulivat pyytelemään anteeksi tekojaan ja kehumaan, miten olin muuttunut ja että voisi nähdä joskus vapaa-ajallakin. En tietenkään suostunut.
Nauroi ne minullekin. Ja heitteli koko ajan kirjepalloja, Ne hiljaisrmmay tytöt sujautti ne kirjeet huomaamattomasti pulpettiini tai takkini taskuun.
Nykyään mummot pyytää korjaamaan sitä sun tätä. Ja kaveriksi mökille ja Lapinmatkoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tuntuu pahalta. Haluatko kertoa miksi? Naisten syy se ei ole.
T. Mies
Naiset pettivät luottamuksen. Antoivat olettaa turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän myös ne kilteimmät pojat olisivat kouludiskossa halunneet hengailla siinä suosittujen porukassa 🥺
Ennen vanhaan kaltaisillesi oli ihan omat luokat, puhuttiin apukoulusta.
Teil on kyl kaikilla näit ihme kokemuksia. Oon asperger ja mun mielestä ketään ei kiusattu, kuin korkeintaan vitsi mielellä. Pahimmat kiusaamiset oli eskarissa.
Vierailija kirjoitti:
Teil on kyl kaikilla näit ihme kokemuksia. Oon asperger ja mun mielestä ketään ei kiusattu, kuin korkeintaan vitsi mielellä. Pahimmat kiusaamiset oli eskarissa.
Lisäyksenä vielä, että oon mies.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös Asperger
t. Ap
En usko.