Puhutko kehityskeskustelussa totta? Jos esim töissä menee huonosti?
Kommentit (11)
En sano mitään ja annan sen kuvan, että on ihan sama miten muilla menee, mulla menee tasan siten kuin sen kuvittelinkin menevän.
En jaksa avautua, siitä tulee vaan lisäongelmia
Vähän huono alkaa kertomaan pomolle, että tahtoisin hänen paikalleen.
Ei mulla mene huonosti, pidän noita keskusteluja aika turhana ajanhukkana ja niin pitää esimieskin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän huono alkaa kertomaan pomolle, että tahtoisin hänen paikalleen.
Det var exakt det jag gjorde. Som resultat fick man bättre lön. Tyvärr avancerade direktören inte så jag bytte företag.
Ei kuulu esimiehelle pätkän vertaa jos ongelmia tai mitä tahansa ikävää siviilissä. Jos työn pystyy hoitamaan. Inhoan ajatusta miten esimiehet omassa palaverissaan märehtivät alaistensa asioita miten " Liisalla" on vaikeaa kun mies lähti sihteerin matkaan tai " Maijallakin" mies ryyppää ja lapsillakin ongelmia. Ei koskaan kannata luottaa tpaikalla kehenkään niin, että avautuisi. Sen olen oppinut!
Tottakai valehtelen miten ihanaa ja onnellista on olla täällä töissä. Nuo ovat viho viimeisiä paikkoja joissa kannattaa puhua totta.
Ei ole kehityskeskusteluja. On työtyytyväisyyskysely "ninettömänä", joka ei ole nimetön koska taustakysymykset paljastaa vastaajan.
Kerran yks mun työkaveri oli puhunut totta. Ollut oikeen rehtiä miestä. Sitten se istu parituntia toimitusjohtajan puhuttelussa😁
Teatteriahan ne aina on. En ole vielä nähnyt esihenkilöä, joka ei käyttäisi valtaansa väärin ja jolla olisi oma elämä ja mielenterveys edes sen verran balanssissa, että pysyisi kartalla siitä, mitä alaiset työpaikalla ihan oikeasti saavat aikaan.
Puhun tietysti.