Selittäkää mikä juttu tuossa Sandstorm-biisissä oikein on?
Piipidi piipidi piipidi pii pii pii piipidi piipidi piipidi pii pii pii piipidi piipidi piipidi...
Kommentit (32)
Pelkästään youtubessa yhdellä Sandstorm-videolla 273 miljoonaa katselukertaa.
Vierailija kirjoitti:
Semmosta se on varmaan löytyy miljoonia ihmisiä joitten mielestä ap.n mielimusa on käsittämätöntä tuubaa.
No mutta eihän ap edes sanonut että sandstorm on hänen mielestään käsittämätöntä tuubaa vaan ihmetteli mikä on se juttu. Sandstormissa. Ei edes arvostellut ks genreä suuntaan tai toiseen tai Villen muita tuotoksia.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on Yhdysvaltain perustuslain osia koodattuna morsella.
Kyllä ja Ville. Vee teki sen
Tuo biisi on elektropop kaahaus, joka kuvaa hyvin omaa ilmestymisaikaansa. Oman aikansa kuva. Hyvin on kestänyt aikaa, joten ei voi olla huono, vaikka itse ei pitäisikään.
Se on ihan hyvää 90-luvun tranceksi mutta olen kuullut sen jo tarpeeksi monta kertaa.
99,9% tuon genren biiseistä ei jää mieleen mitään, mutta Sandstormin synakuvio jää mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Et taida paljoo tajuta.
Sulle varmaan Robert Milesin: childrenkin on kuraa
Sehän on suorastaan taideteos verrattuna tylsään ja tasapaksuun Sandstormiin. Children vie tunteiden vuoristoradalle, Sandstorm ei vie yhtään mihinkään.
Sandstorm ja Freestyler.... suomalaisen musiikin kulmakivet!
Vierailija kirjoitti:
Et taida paljoo tajuta.
Sulle varmaan Robert Milesin: childrenkin on kuraa
Hauska rinnastus! Mä tajuan Sandstormin, mutta olisin voinut kysyä samaa Robert Milesin Childrenistä. Kuuntelen tosi paljon musiikkia ja päähän jää helposti korvamatoja - sitä kappaletta en muista koskaan jälkeenpäin, vaikka se soi 90-luvun lopulla jatkuvasti musiikkikanavilla. N50
Tuottaja ja konetaustan oikeasti tehnyt Jaakko Salovaara on opiskellut sellon soittoa ja soittanut sitä Turun kaupunginorkesterissa.