Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt saa sinkkuus riittää. Aion saada naisen heinäkuuhun mennessä

Vierailija
19.04.2024 |

Tein päätöksen ja asetin tavoitteen naisen löytämiseksi. Meinaan nyt pokata itselleni ihanan naisen ruokakaupasta. Tinderit ym deittisovellukset unohdan. Eli kauppareissulla kartoitan kaupassa olevat naiset siinä ostosten ohessa ja lähestyn yhtä kiinnostavaa per kauppareissu. Jos en löydä kiinnostavaa niin sit kotimatkalla. Vinkkejä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kehittää aito persoona.

Kannattaa mennä naisten suosimaan harrastukseen, vaikka ratsastustunneille.

Vierailija
2/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on asennetta!💪🏼💪🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vimma johonkin täysin yliarvostettuun parisuhteeseen? Itse toivon, etten ikinä enää, koskaan, hurahda mokomaan hulluuteen. 

Vierailija
4/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kauppaan tuun? 

Vierailija
5/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siis nuoren? Ei keski-ikäistä tai vanhaa? :0

Vierailija
6/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen vimma johonkin täysin yliarvostettuun parisuhteeseen? Itse toivon, etten ikinä enää, koskaan, hurahda mokomaan hulluuteen. 

Sieltäpä tuli voimaantunut ja uhoa täynnä oleva kommentti. Ei se ole meidän muiden vika ettet kelpaa kellekään.

Vierailija
7/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan nainen ei huoli sinua, niin minun sylini on sinulle aina avoin.

t: Markku 54v

Vierailija
8/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tällä missä kaupassa käyt bongailemassa. Mahdollisuudet nousee.

Lykkyä tykö!

Ja kerro sitte meille kun löytyy.

Vierailija
9/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sitten, kun aloitat ja kerro myös montako minuuttia aloittamisesta meni ensimmäiseen metooseen.

Vierailija
10/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu teitä on ihan liikaa. Joka kaupassa, joka vuorokauden aikaan.

Ärsyttävä provo.

Vierailija
11/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies tuossa talvella tuli juttelemaan kaupassa ihan isku mielessä. Jokunen tovi siinä keskustelimme, ja varmasti olisi ollut ihan kiva heppu, mutta itse olen niin marginaalia elämätavoiltani/arvoiltani, että todennäköisyyteni löytää sopiva mies on lähes olematon. Ehkä häntä onnisti seuraavan naisen kanssa.

Vierailija
12/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltäpä tuli voimaantunut ja uhoa täynnä oleva kommentti. Ei se ole meidän muiden vika ettet kelpaa kellekään.

Voi voi, ei ole kelpaamattomuudesta kyse. Olen vaan todennut parisuhteiden olevan sellaista peliä alkuhuuman jälkeen, etten mokomaan enää halua lähteä. Aika harvalla se kuitenkaan kestää tasaisen onnellisena tai edes tyytyväisenä. En kyllä ymmärtänyt aiemmassa kommentissani mitenkään uhoavani, joten ehkä syy on siis minussa.

Vierailija
13/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on kuule paljon jotka kyllä kelvattaisiin muttei ikinä äijille anneta. Tyrkkyjä riittää, mikä on kuvottavaa.

Monet naiset muuttuvat silleiksi kun jätöksiä ottavat.