Teenkö väärin jos sanon miehelle että mä ymmärrän ja hyväksyn täysin jos hän haluaa olla tekemisissä lapsuusperheensä kanssa
kun oikeasti mä EN ymmärtäisi sitä? Ja voi johtaa eroonkin jos hän alkaa heidän kanssa pitää yhteyttä koska en mä välttämättä sitä kestä.
Tiedän etten mä saa olla esteenä JOS hän haluaa heitä tavata ym. Tähän saakka ei ole halunnut koska ovat loukanneet meitä ja etenkin mua niin pahasti. Eivät ole mua hyväksyneet ja ovat tehneet sen tosi selväksi. Mutta nyt oon huomannut että mies alkaa aatella heistä positiivisemmin kun aikaa on kulunut. Aattelen että pitää hänen saada heitä tavata jos kerran haluaa, viis siitä mitä mä ajattelen ja tunnen.
Kyseessä ei ole miehen biologiset sukulaiset. Heidän kanssa olen oikein hyvissä väleissä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta millaisia ihmisiä.
Samaa mieltä. Toivottavasti aloittajan mies ottaa eron.
miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks valehtelisit?
Koska onhan se nyt sairasta kieltääkään?
Niin on. Miksi siis et laittaisi päätäsi kuntoon ja hyväksyisi asiaa?
Yksi heistä on uhannut hakata mut. Muut ovat menneet asiassa hänen puolelleen koska uhkaaja heille biologinen sisarus ja heidän mielestä heidän pitää olla hänen puolellaan. Mun mielestä munnei tarvi "saada päätäni kuntoon" tällaisten ihmisten suhteen.
Kyllä tuossa voi äijälle sanoa että ei ole tekemisissä piste. Ellei äijä itse ynmärrä.
No näin mun tekisi mieleni sanoa. Ehkä mä sen tosiaan voisin tehdäkin. Sanoa suoraan etten halua miehen olevan tekemisissä heidän kanssaan. Kai se parempi sitten on kun valehtelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks valehtelisit?
Koska onhan se nyt sairasta kieltääkään?
Niin on. Miksi siis et laittaisi päätäsi kuntoon ja hyväksyisi asiaa?
Yksi heistä on uhannut hakata mut. Muut ovat menneet asiassa hänen puolelleen koska uhkaaja heille biologinen sisarus ja heidän mielestä heidän pitää olla hänen puolellaan. Mun mielestä munnei tarvi "saada päätäni kuntoon" tällaisten ihmisten suhteen.
Kyllä tuossa voi äijälle sanoa että ei ole tekemisissä piste. Ellei äijä itse ynmärrä.
No näin mun tekisi mieleni sanoa. Ehkä mä sen tosiaan voisin tehdäkin. Sanoa suoraan etten halua miehen oleva
Tee se.
Samaa mieltä. Toivottavasti aloittajan mies ottaa eron.